Ik wilde even opzoeken sinds wanneer ik geen droger meer heb. Nou blijkbaar alweer 1 maand en ik heb hem nog geen moment gemist. Het ophangen van de kleding duurt wel wat langer, maar aangezien ik mijn schermtijd drastisch heb verminderd heb ik daar nu ook alle tijd voor hahaha.
Ik weet niet zo goed in welk topic ik deze vraag kwijt moet; Weet iemand een lekkere geur of methode voor in huis? (bijv stokjes, of diffuser of parfum) die je ook echt lang blijft ruiken? (geen kaars)
Wij hebben een grote woonkamer en ook nog een wtw afzuiging. Ik moet best wat moeite doen om het lekker te laten ruiken. Vind dat bij anderen altijd zo lekker.
Enige dat écht goed werkt bij mij zijn Bath & body geurkaarsen, als ik bezoek krijg zet ik die even een kwartier aan en daar altijd complimenten over. Heb ook geurstokjes enz maar die ruik je amper. Wil eens gaan kijken naar bath & bodyworks dingen voor in het stopcontact.
Hoezo dan? Alleen maar omdat je het juiste product nog niet bent tegengekomen of is er een andere bron in huis die het verstoort? Je kan natuurlijk stokjes neerzetten, maar als je vloerkleed en stoffen bank een muffe geur hebben, dan wordt het een mix van muf en parfum. Dus een lekker ruikend huis hangt wmb samen met hoe schoon/fris de rest is. Daarnaast je huis lekker laten doorluchten als het kan.
Ik vind de geurstokken van Marie-Stella-Maris en Culti lekker. Grote verpakking voor een grote ruimte. Nadeel is wel dat je gewend raakt aan de geur, dus 'm soms zelf niet meer ruikt. Dan is van geur af en toe wisselen een idee (dop van fles wel bewaren).
Ik koop ze tegenwoordig bij een vrouw die het in Amerika koopt.
Ik vind het voor de stopcontact dingen niet meer waard, mocht je dat wel willen. Ik heb geloof ik nog 2 van die dingen. Wil het best versturen voor de verzendkosten.
Ambi Pur 3Volution werkt goed. Verschillende geuren en je stopt dat ding in het stopcontact.
Waarom niet? Ik ga volgende week naar Amerika dus sowieso even kaarsen inslaan
Ik vind die wel extreem chemisch ruiken
@Spaarlamp eens met @keekie; die stopcontactdingen zijn lollig maar ik vind kaarsen beter werken (qua geurverspreiding) en veiliger.
BBW geurkaarsen blijven wel mijn favoriet en ik heb ze al meermaals gekocht bij Corian uit Barneveld.
Ik ga volgende week naar new york dus als ik dingen mee moet nemen: let me know
@keekie mok?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar begrijp dat de geurverspreiders voor in de stopcontacten kunnen oververhitten en ontploffen.
https://www.reddit.com/r/bathandbodyworks/comments/14kzp3n/wallflower_plug_on_fire/
Met kaarsen moet je natuurlijk ook altijd opletten.
Bij mij werkt deze ook super! Ik ruik deze zelf ook gewoon goed en mensen zeggen altijd hoe lekker het bij mij ruikt (en ik heb een kat incl kattenbak in de woonkamer ivm klein appartement)! Die met maar één geur ruik ik zelf vaak niet meer maar andere mensen wel.
Edit: Lees net het bericht hierboven maar ik gebruik dit soort stopcontact geurverspreiders al minimaal 12 jaar en bij mij zijn ze nog nooit ontploft… Koop wel af en toe een nieuwe.
Lampe Berger misschien? Die gebruik ik af en toe om vieze kooklucht uit mijn huis te krijgen en leng hem zelf altijd aan omdat ik de normale geur veel te sterk vind!
Ik heb het ook nog nooit gehad hoor, gelukkig. Maar ik voel me er wat minder senang bij, sinds ik dit gelezen heb. Als ik een kaars brand ben ik alerter op gevaar en zorg ik dat direct om de kaars geen spullen staan, en er niemand (zoals een kat of kind) bij kan. Een geurverspreider in het stopcontact vergeet ik sneller, en ik wil voorkomen dat die nog ongemerkt ingeplugd is als ik zelf het huis verlaat.
Volgens mij nu voor €8,- en dan is het geluk hebben of het echt sterk ruikt (niet allemaal) voor max 1 maand.
@Luzarl je bent zo lief! Maar ze hebben weer een nieuwe serie uitgebracht waar ik niet aan moet beginnen
Ik heb nu al een nieuwe kast nodig.
Yep! Ik heb deze ook gehaald naar aanleiding van de tip hier en heel tevreden.
Ja kan ik me voorstellen! Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze zelf alleen in het stopcontact heb als ik thuis ben. Als ik wegga haal ik ze er altijd uit.
Heb die 3volution ook wel eens geprobeerd, vond het wel oke maar vooral ook chemisch indd. Wil iets meer een natuurlijke warme geur.
Als er bezoek komt heb ik een roomspray. voor de rest hebben wij (ook ivm kinderen) bijna nooit kaarsen aan.
Hebben indd een kattenbak, voor de rest denk ik niet dat het hier muf is. Maar ik en mijn partner vinden het gewoon zo knus als het lekker ruikt. Maar je raakt er indd aan gewend denk ik.
Ik heb nog een dupe van Lampe berger met zo’n steentje, maar vond dat best een gedoe en gevaarlijk ding.
@Cam Heb je ook ervaring met andere diffusers? of is het niet te vergelijken? Heb ook wel eens zoiets gehad (dacht geurwolkje) maar rook eigenlijk weinig tot niks, die heb ik toen retour gestuurd.