Ik ben fan van onze Genie van Rituals je kunt van elke lijn een navulling kopen en vaste tijden instellen dat ‘ie aangaat. Heb het nu ingesteld na het koken/eten en in het weekend in de ochtend als we beneden komen.
Ja, deze wilde ik ook tippen. Als je afzuiging in de woonkamer hebt is elke vorm van geurstokjes of stopcontactdingen zonde… dat wordt allemaal afgezogen. Ik ben trouwens geen haar beter ofzo hoor, heb spuugdure geurstokjes in de wc die je dus amper ruikt vanwege continue afzuiging. Maar het staat zo gezellig
Af en toe een puf geur vanuit zo’n genie is iig ook wat zuiniger in gebruik. Ik doe het op dezelfde manier als Cam en vind het heerlijk!
Heb ff wat uitgezocht, had nog best wat refills in de kast staan voor diffusers / stokjes etc oa van h&m home. Dus heb nu een paar druppeltjes in onze luchtbevochtiger gegooid. Het ruikt nu mega lekker. Hopelijk voor lang, en hopelijk niet schadelijk verder
Hebben jullie tips om kalkaanslag van grijze badkamer tegels te verwijderen? Azijn doet toch niet de trick
Glansspoelmiddel? Happymomstory op instagram heeft hier een hele studie van gemaakt.
Naar aanleiding van de tips hier dit spul gekocht. Ben maanden in de weer geweest met tabletten en boenen tegen urinesteen in de wc en hiermee was het na 1 nachtje weg!
Bij mij werkt de blauwe fles van WC eend goed, maar ruikt heel sterk (chemisch).
Ik doe het alleen als het heel hardnekkig is. Even laten intrekken en dan met bijv een scrub daddy eraf boenen.
Is het normaal om na je badkamer schoon te maken met bleek nog steeds bleek te ruiken. (Na paar uur) ruik de geur echt in mn neus niet per se in mn huis gok ik.
Gebruik verder vrijwel nooit bleek.
Ja. Geur blijf je ruiken. Blijft vooral hangen in voegen denk ik. Raampje open is wel fijn. Ruik het soms ook nog een dag op mijn handen
Ok dank, kan ik met een gerist hard slapen. Met het raam op een kier
Ja, dat blijft echt in je neus hangen. Gebruik tegenwoordig altijd een mondkapje, vind die geur zo afschuwelijk .
Oh ja dit vind ik ook zo naar er aan. Het blijft ook altijd zo aan je handen zitten qua geur.
Wij hebben de badkamer op de begane grond dus ik doe vaak ook even extra ramen open / tuindeuren om dat te laten luchten. Lijkt mij ook niet heel gezond die lucht.
Waarom maken jullie je badkamer schoon met bleek?!
In mijn badkamer zit ook een toilet, en die maak ik zeker schoon met bleek. Is dat gek?
Wel een beetje vind ik. Er zijn tegenwoordig genoeg alternatieven om je wc mee schoon te maken zonder bleek.
Dat doe ik af en toe ook wel, maar is niet meer nodig en niet goed voor het milieu.
Maar waar ik eigenlijk op doelde: je badkamer schoonmaken en dan naar worden van de lucht klinkt niet als alleen een toilet, en het gaat ook over ‘in de voegen hangen’.
Overigens vind ik bleek een heerlijke lucht en waan ik me dan in het subtropisch zwemparadijs
Ik had mijn wc gedaan, daar zat zwarte aanslag. Schimmel?? Toen heb ik meteen wat voegen van mijn douche meegenomen omdat er nare aanslag zat.
Doe dit verder echt nooit.
https://www.volkskrant.nl/beter-leven/hoe-houd-je-het-toilet-echt-schoon~bce5c858/
Toevallig verscheen gister dit artikel: Bleekwater raadt Niezen af, want dat is slecht voor het milieu. Het maakt niet schoon, maar bleekt alleen het vuil. Als het in contact komt met vuil, verliest het bovendien zijn ontsmettende werking.
Ben nu wel heel benieuwd wat wel de beste manier is?
Lol ik las dit alsof ene meneer bleekwater vindt dat we niet mogen niezen omdat het slecht is voor het milieu. Was al verontwaardigd aan het worden, want wat moet je dan doen als je verkouden bent