Huishoudtopic #1

Ander bestek? :sweat_smile:

Nee sorry, flauw, ik heb echt geen idee.

zonet telefonisch ons abbo op digitale tv opgezegd (aangezien we enkel netflix en youtube kijken op tv) terwijl ik de was uit de droger was aan het opvouwen #huishoudgoals

1 like

Heeft iemand ook ervaring met een spijkerbroek weer blauw verven?
Ik heb er een met van die vale vlekken op plekken die niet echt flatterend zijn. Zou dat een beetje mooi worden als ik die broek helemaal blauw maak?

Meestal is t een kwestie van uitproberen, verf pakt niet overal hetzelfde.

Die lichte plekken kunnen lichter blijven bijv

Heeft iemand ervaring met een robotstofzuiger?? En zo ja welk merk en welke juist niet :slight_smile:

Ik ben een Roomba fangirl. Hiervoor allerlei goedkopere gehad maar deze werkt echt fantastisch.

Thanks! Heb je er 1 met dweilfunctie ook?

Ik laat ze eerst drogen en daarna in de wasmand. Drogen doe ik over de douchewand.

2 likes

Wij hebben een wasrekje voor over de deur, maar dan hangen wij deze aan de radiator. Daar drogen wij onze doekjes en theedoeken enzo

2 likes

Ik laat ze drogen op de rand van de wasmand.

2 likes

Over de rand van de schoonmaakemmer in het gootsteenkastje

Nee ik had er hiervoor wel 1 met een dweilfunctie maar die slaan eigenlijk nergens op. Vegen een beetje over de vloer en schrobben alsnog niet.

oja klinkt logisch ook wel inderdaadā€¦ thanks, dan laat ik dat idee weer varen haha.


Het heet Rostschreck en zou tegen roest in de vaatwasser werken, heb er zelf geen ervaring mee. Is bijv. ook bij DM te verkrijgen.

3 likes

Ja echt super balen want met mā€™n twee honden had ik er wel een beetje hoop op, met al die modderpoten. Maar ik stond nog steeds steeds met de stoomdweil in mā€™n handen, en had toen door dat die functie het extra geld niet waard is. En voor de speciale dweilbots schijnt het zelfde te geldenā€¦

Ik wil nu ook zoā€™n robotstofzuiger. Ben ook wel benieuwd naar aanraders
Zie nu voor me dat ik dat ding aan zet en bij mezelf denk ā€œgoh wat een productieve dag! Ook nog iets aan het huishouden gedaan, voelt toch altijd fijnā€ Misschien moet ik het dus maar niet doen

Ik heb vandaag mijn schimmelspray gebruikt (die van de Zeeman, de beroemde uit het Action toppers topic was er niet) en een schrobborstel. Heb echt als Assepoetser heel mijn badkamer zitten poetsen. Denk dat een deel van mijn longen verschrompelt, mijn keel brandt, ogen traanden en ik blijf hoesten, maar hey alle voegen van vloer tot plafond zien er weer als nieuw uit :star_struck:

3 likes

Ik heb deze sinds een week en ik ben er echt heel erg gelukkig mee. We hebben ook 3 katten en die verspreiden zo ontzettend veel haar wat nu niet meer door het huis verspreid ligt.

Hij werkt niet met een app maar heeft wel een afstandsbediening en maakt weinig herrie. Doet gewoon zā€™n ding en gaat netjes het hele huis door hoewel niet per se in de meeste optimale patronen. Ik zet hem iedere dag of om de dag aan afhankelijk van de troep. Hiervoor gebruikten we max. 1 x per week een stofzuiger.

Had trouwens nooit gedacht dat ik vrijwillig een huishoudtopic zou instappen maar mijn stoomreiniger is net binnen en dat ding werkt ook wel heel erg lekker! Heb eindelijk die vieze randjes tussen de knoppen van de wasmachine schoongemaakt en het kostte me welgeteld 5 seconden :grin:

6 likes

Welke stoomreiniger heb je? :smiley:

Wij hebben deze, ben er erg tevreden over. Je kan hem aanzetten met een app (ook als je al op je werk bent), je kunt zā€™n voortgang volgen via de app, je kunt hem zelfs via de app ā€˜Iā€™m over here!ā€™ laten roepen als je hem kwijt bent :joy:

7 likes

Deze

Krijg er na een tijdje wel een beetje een lam klauwtje van maar tevreden mee. Net even de wc schoongemaakt. Nu de keuken ( ander borsteltje :stuck_out_tongue: )

Edit: Het lamme klauwtje kwam omdat ik de hele tijd dat ding in mn hand bewoog maar er zit ook een verlengslang bij dus dan hoef je alleen die te bewegen.