Ja dat is absoluut zo, zou echt vd situatie afhangen en hoe mensen zich opstellen inderdaad. Het is gewoon echt een bizarre en rare markt momenteel en het lijkt iedere maand gekker te worden.
Wij verkochten ons huis van het voorjaar, vrienden van ons gaan nu hun huis verkopen en hun vraagprijs ligt hoger dan wat wij vroegen. Terwijl het huis de helft kleiner is en ook nog eens ouder. Qua afwerking gelijk. Echt bizar hoe het in een paar maanden alweer gestegen worden en gewoon bijna niet tussen te komen.
Ik vraag me dan wel af wat als verkoper de meerwaarde is om te gaan voor iemand die zonder voorbehoud van financiering biedt, als in de praktijk je er vaak samen uit komt en je zo een andere koper hebt gevonden⊠geeft dat dan een stukje meer vertrouwen dat mensen het zeker rond gaan krijgen voor een verkoper?
dat willen we niet betalen dus laat maar. Hij heeft het trouwens niet gezien en ik denk dat het wel iets minder is door de afwerking, maar wij hoopten een ton minder en dat zal er niet af gaan.