Ik zou altijd een terugkoppeling geven maar vind dat zelf beleefd en het is voor mij een hypothetische situatie want wij hebben maar 1 huis bezichtigd. Zou er niet een dag werk van maken als je 20 huizen per week bezichtigd oid en dat wordt het dan natuurlijk wel. Ik hoorde van vrienden dat ze steeds hetzelfde groepje makelaars tegenkwamen en dan kan het best helpen als ze jou onthouden als die vriendelijke persoon. Of het echt verschil maakt, geen idee. + als je belt dat dit het net niet was omdat je x zoekt, kunnen ze je misschien nog een tip geven voor iets anders dat bij hun in de verkoop komt (ook gehoord van vrienden).
Onze verkoopster had flexibiliteit nodig om bepaalde redenen Ʃn moest zeker zijn dat de verkoop doorging en bij ons hielp het dat we aangaven dat we nu huurden, niet aan een opzegtermijn vastzaten (zouden sowieso nog een maand blijven huren), dat we het konden betalen (beperkt voorbehoud financiering in het bod met korte looptijd, informeel laten weten dat we alles al hadden uitgezocht mbt hypotheek) en we spullen evt wilden overnemen of zelf afvoeren. Laatste had zij ook als mogelijkheid/wens aangegeven op het informatieformulier dus daar zijn we op in gehaakt.