Pff zijn nu bijna een jaar op zoek en hebben 2 huizen bezichtigd. Ik kijk elke dag minstens 3x op funda maar er komt vrijwel niks in deze omgeving te koop en als er dan iets te koop komt springen er dus tig mensen bovenop. Nu hebben we een luxe positie als in een mooi koophuis (maar te klein voor ons) en een flink bedrag aan eigen geld. Maar dan alsnog is het zoân zoektocht.
Ik heb gister begin van de middag nog gekeken op funda. Kijk ik vanochtend weer staat er een PRACHTIG huis te koop voor een goede prijs en staat er in de omschrijving van gister dat alle bezichtigingen al vol zitten en dat je kan mailen voor de wachtlijst
hoe dan?!
Daarnaast staan we bij die makelaar ingeschreven dat we een mail krijgen voordat het op funda komt en we hebben geen mail gehad van dit huis
ik heb gewoon het gevoel alsof er iets niet helemaal eerlijk gaat (whats new). Echt klote want voor dit huis zou ik zo een ton overbieden en ik weet ook dat we dat kunnen. Zo zo zo balen en anderzijds duimen dat we alsnog mogen kijken (heb in de mail vermeld dat we serieus geĂŻnteresseerd zijn, al een koophuis hebben en eigen geld)