Kun je dit ook niet in een briefje zetten en bij de eigenaar in de bus doen?
Ik zou zelf als verkoper ieder potentiële koper willen laten kijken, zeker als ze echt serieus zijn.
Ook als dat betekend dat er een week lang door je huis gelopen word door vreemde mensen?
Ja natuurlijk… zo verkoop je toch een huis?
Vaak wordt dat limiet ingesteld door de makelaar.
Maar ik zou zoveel mogelijk kijkers willen hebben…
Misschien zit er net iemand tussen die het hoogst zal bieden.
Nee normaal zijn het 2-3 dagen voor 15-25 kijkers
maar volgens mij plant geen enkele makelaar 50 bezichtigingen in, heb ik nog niet meegemaakt iig.
Hahaha dit had ik laatst ook met vrienden: zijn jullie geen tegenvallers tegengekomen? Ehhh nee want alles werd gesloopt dus er was niks meer dat tegen kon vallen. Is natuurlijk ook een optie 
Geen idee, wij waren zelf kijker nummer 30.
En makelaars zijn tegenwoordig zo lui.
Die weten toch wel dat er een koper tussen zit als ze 15 kijkers toelaten.
Ik zou, als dit echt je droomwoning is, alles proberen, alleen al voor je gevoel dat je er alles aan hebt gedaan.
En ik ken echt verhalen van mensen die zelf kijkers hebben rondgeleid… in deze woningmarkt kun je gewoon niet passief zijn.
Zie je hier ook veel. Zijn dan vaak ex-huurwoningen waarvan ze zeggen: je koopt het zoals het is en geen gezeur over een bouwkundige keuring of gedoe over verborgen gebreken. Zien er toevallig ook altijd uit alsof er twaalf zwijnen in hebben gewoond 
Oh ikke wel hoor, eind 2019 was dat. Rustig 40+ mensen. Volgens mij hadden ze er 3 per half uur ingedeeld.
Wij hebben bij huizen gekeken met 100+ aanmeldingen. Je meot ergens een grens trekken. Uiteindelijk heeft het ook geen zin om 50 man in je huis te laten komen want de biedingen zullen toch allemaal rond elkaar uitkomen.
Wij zijn ivm mijn nieuwe baan op zoek in een totaal nieuwe regio waar we t niet kennen, en hebben vandaag een tourtje gedaan door verschillende dorpen en wijken en het was zo leuk haha
net alsof we met de enveloppen van KZK bezig waren “oh kijk hier eentje te koop”, “ah ja dit is prachtig maar denk ik wel boven ons budget” en “oh nee hier vind ik t echt sfeerloos” 
Klinkt leuk! Wij hebben ook even boodschappen gedaan en geluncht in het centrum om te kijken hoe de sfeer is. Misschien kan je ook vragen aan je collegas of zij tips en ervaringen hebben met wonen in die dorpen/wijken, dat heeft mij geholpen voor een beter beeld…
Ja wij gaan ook altijd ff naar de supermarkt haha
WOA! Ik heb erachteraan gebeld vanochtend en een heel pleidooi gehouden dat we een eigen koophuis te verkopen hebben, flink eigen geld, serieus geïnteresseerd en bereid zijn ver te gaan. En we zijn net gebeld dat we mogen bezichtigen 

Edit: gedver het is een oud huis +/- 1900. Willen perse een oud huis ivm sfeer en oude elementen. Dit huis heeft van boven tot onder kunststof kozijnen
Hoe dan? Volgens mij is het zelfs een beschermd dorpsgezicht. Hoe kun je als bewoner een huis nou zo verpesten?! Zo eeuwig zonde. Ik vind dit dus een mega dealbreaker en baal zo. Voor de rest is het zo mooi. Wel een klushuis en er is pas volgend najaar plek om te verbouwen. Pfffff zo lastig allemaal deze tijden.
Je kunt kunststof ook weer vervangen door hout, toch? Of anders mooie kunststof kozijnen erin zetten. Kost wat, maar als het toch een mega klushuis is én echt wat je wilt…
Dat is echt een méga kostenpost bovenop alle kosten. We hebben de middelen maar niet oneindig. Plus in de huidige markt haal je die kosten er noooit meer uit ben ik bang.
Heb je het al in het echt bekeken? Kunstof kan tegenwoordig wel echt heel erg mooi zijn als in dat het houtlook heeft.
Jaa dat is helaas niet bepaald het geval. Zitten zelfs rolluiken in verwerkt en de vensterbanken binnen zijn ook plastic fantastic. Allemaal super praktisch maar volgens ons ook echt het toppunt van lelijkheid
Balen zeg!
Maar als alle kozijnen rot waren geweest…
Had je dan het huis ook niet gekocht?
Nu zit er iets in waar je iig niet gelijk iets aan hóeft te doen.
Even goed sparen en zet er weer houten kozijnen in over x aantal jaar?
Zeker als ze op zoek zijn naar een charmant huis met authentieke elementen. De ramen zijn al gedaan, is alleen maar goed.