Ik heb een jaar met RVL gezocht, wel net buiten Utrecht en daar doen ze geloof ik ook niet superveel zaken. Niels en Tom zijn opzich prima idd, vriendelijk enzo, de secretaresse is ook heel lief en regelt alles snel voor je, maar ben overall niet zo tevreden over waar ze je mee helpen tijdens een bezichtiging. In mijn post hierboven zie je al dat ik nu in een andere regio zoek en zij veel grondiger was qua evt bouwkundige gebreken ed, heb vaak t idee gehad dat de makelaars van RVL er een beetje voor de sfeer bij waren en ik de rest zelf moest doen. Ook wel eens het gevoel gehad dat ze andere belangen hadden dan ik, zoals bijv een huis aankopen bij een bevriende makelaar terwijl wij niet per se enthousiast waren, terwijl er naar een ander huis waar we we enthousiast waren dan weer niet naar omgekeken werd. Had idd een beetje het gevoel dat we er niet zo toe deden omdat ze toch wel dik geld vangen met andere deals en idd, no cure no pay lijkt chill, maar wel het risico dat ze dus ook niet echt hard voor je werken.
Beetje wazig en emotioneel gekleurd verhaal, maargoed. Let wel, dit is mijn persoonlijke ervaring en kan voor jullie heel anders uitpakken. Maar zou eerder naar een wat kleiner bureau gaan denk ik, dan ben je minder een nummertje.
Maar het is inderdaad die kans he haha, zoiets krijg je nooit meer aangeboden in Amsterdam.