Ik denk dat het mensen met rijke ouders zijn. Het was dus ook niet in een van de populairdere buren dus wij waren al gewaarschuwd dat de taxatie zou gaan tegenvallen. Als je meer dan 500.000 geboden hebt moet je dus heel veel uit eigen zak meenemen.
@anon18050057 op zich is dat niet anders bij een huurhuis he? Als je je huur structureel niet betaalt sta je net zo goed op straat. Dan heb je niks aan huurbescherming.
Ik ben wanneer mensen zeggen dat het allemaal niet uitmaakt voor een kind altijd zo benieuwd of men dat dan echt meent óf dat vooral ook kan zeggen doordat de situatie verder zeer gunstig is. Als in: fijne huurhuizen (gehad), goede buurten, opa en oma/vrienden met tuinen waar de kinderen zomers kunnen uitrazen, vertrouwen in dat je als je toch wilt verhuizen kunt verhuizen. Ik heb nu allerlei mensen om mee heen die zeggen: gewoon beginnen, kinderen hebben al die ruimte niet nodig. Maar het zijn in mijn omgeving doorgaans ook de mensen die zodra ze hier komen beginnen te klagen over het feit dat je je kinderwagen naar drie hoog moet slepen. Of die regelmatig uitwijken naar hun eigen ouders.