Ha toevallig woon ik in Emmen! Gelukkig niet opzoek (laten een woning bouwen) maar hou het goed in de gaten.
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ha toevallig woon ik in Emmen! Gelukkig niet opzoek (laten een woning bouwen) maar hou het goed in de gaten.
Gefeliciteerd met je aankoop!
Iemand nog interesse in een eengezinswoning voor 8 ton?
Echt belachelijk dit.
De nachtmerrie van de domstad, rot toch op man met al je idiote catch phrases, kutprojectontwikkelaars.
Voor alle dromen dus. De meest juiste zin van de hele tekst. Voor wie is dit werkelijkheid.
Wel 212 m2. En met maar liefst 15-21m2 tuin
Vind het echt idioot dat dit soort projecten ontwikkelt worden. Belachelijke prijzen.
Maarja verbaast me ook weer niks van Utrecht. Het huis wat wij 4 jaar geleden verkocht hebben is inmiddels ruim 50% duurder geworden.
Dank je!
Dank je, mocht je iemand kennen dan stuur maar een PB. We hebben nog geen makelaar maar dat gaat niet lang meer duren!
Haha ik kijk elke week even op deze website om te gniffelen om hoe dit al een jaar te koop staat en nog niet eens de helft verkocht is. Er zit dus wel een bovengrens en blijkbaar is dit erover. Terwijl het echt een goede locatie is.
1 miljoen voor een tussenwoning
Of over 3jr bij āhelp mijn man is klusserā
Maar wel van ruim 200m2 .
Dat is wel een bizar grote tussenwoning ā¦
Waarom zou groot dan ook? Zouden toch veel meer mensen gebaat zijn bij 110m2 voor half miljoen?
Dank je, ik hoop/dacht ook inderdaad dat ik misschien iemand aan een leuk huis kan helpen zo!
Wauw ik las scheel en dacht: 1.040 huur per maand valt toch mee voor zoān oppervlakteā¦
Bijna een soort ballotage om een bepaald soort wijk te creƫren Ik was wel verbaasd over de hoogte van onze max hypotheek dus kan me best voorstellen dat hoogopgeleide tweeverdieners van eind 30 die een ander huis met overwaarde verkopen dit kunnen betalen. Ballotage dus.
Vandaag een bezichtiging gehad en het huis voldoet echt aan veel eisen. Mooie plek, voelde fijn, mooie kamers en prima vraagprijs.
Het ligt alleen met de tuin aan het water en ik weet niet hoe ik dat vind met een jong kind (en hopelijk nog een broertje / zusje voor haar binnen een paar jaar). Natuurlijk kan je er een hek voor zetten, maar het zal je maar gebeuren dat het tóch mis gaat. Een ongeluk kan natuurlijk altijd gebeuren, ook op andere plaatsen, maar zoeken we het hierbij niet op? Vind het een lastige keuze.
En denk dat mijn idee erover enigszins vertekend is doordat ik meerdere kinderen op mijn werk heb gekend die door verdrinking om het leven zijn gekomen, maar het is en blijft natuurlijk gewoon een risicoā¦
Wat heftig dat je dit soort dingen hebt meegemaakt in de nabije omgeving! Ik zou denken dat je het veel goed kindveilig kan maken. Een tuin aan het water lijkt mij amazing, en met een goed hek eromheen niet veel meer risico dan dat je bij de vijver in het speeltuintje hebt, zegmaar. Zou er een verder perfect huis niet door laten schieten! But thatās just me. Als het niet goed/veilig voelt en je daardoor altijd gespannen in de tuin zit, is ook niet lekker.
Ah shit dat zou ik ook super lastig vinden. Gek lijkt een simpele oplossing, maar toch zou ik dan nooit 100% gerust zijn? Ik weet het niet, maar snap dat je het een moeilijke beslissing vindt!
Ja, ik heb ook die angst⦠altijd. En voor ons was een huis/kavel aan het water daardoor geen optie. Ik zou er nooit ontspannen zitten
Ik ben opgegroeid in een huis aan het water (een slootje). Mijn ouders kwamen daar te wonen toen de kinderen nog erg klein waren. Ik was de enige van drie kids die toen al zwemlessen had. Ze hebben de eerste paar jaar een afscheiding gehad waardoor je het water nog wel zag maar er niet bij kon. Zoiets:
Ging altijd prima en ik zou nu ook zonder twijfel voor een huis grenzend aan het water kiezen als ik de keuze had. Ik vond die vrije tuin aan de achterkant van ons huis vroeger echt geweldig en de mogelijkheden toen we wat groter waren (zwemmen en met een opblaasbootje op het water) ook.
Maargoed, die keuze is snel gemaakt vanwege mijn positieve ervaringen met wonen aan het water als kind. Ik kan me voorstellen dat jij daar met jouw ervaringen heel anders in staat. Dat is uiteindelijk een keuze die je alleen zelf kan maken op basis van je gevoel. Het lijkt me een erg lastige keuze!