Oh pfff, daar vraag je wat, haha. Ik vind het gewoon heerlijk hier, veel rust, veel groen, gewoon de hele sfeer zeg maar. Het “maak je maar niet druk, kan morgen ook nog”, de nuchterheid van de meeste mensen. Ik woon sinds kort in Coevorden, Emmen was al heel groen maar ik hoef nu maar 1 minuut te fietsen en ik fiets tussen de koeien en schapen. Love it!
Holy moly ons bod is geaccepteerd. Kunnen het zelf niet echt geloven. En niet eens ver boven de vraagprijs geboden.
Nu kan het plannen etc beginnen oh yeah.
En eens met wat @princesspeach zegt!
Oh super! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
Omg
Bizar! Zal het tij eens keren?
Maar wat is dan gedefinieerd als “een woning”? Want wij zijn met 2x boven modaal wel meer dan een jaar aan t zoeken maar denk wel echt dat we makkelijker iets hadden kunnen vinden als we geen eengezinswoning zochten maar bijv een klein appartement ofzo?
Maar je bepaalt zelf wat passend is he. Je bent niet voor niks niet op zoek naar een klein appartementje
Misschien domme vraag maar is dit netto of bruto maandsalaris?
Bruto modaal maandsalaris is in 2022 2932 euro
Vraag me af hoe dat is berekend gezien er veel mensen parttime werken. Wordt dan het parttime bedrag meegenomen of het salaris op basis van fulltime…
het modale inkomen is de waarde die het meest voorkomt, niet gecorrigeerd voor het een of ander
Ik woon in een middelgrote stad en woonde hiervoor in een erg leuke wijk. Ik ben verhuisd naar een buitenwijk omdat ik een sociale huurwoning kon krijgen die 7x zo groot is en ik bijna hetzelfde ging betalen als de particulier verhuurde kamer waar ik woonde.
De droom is om ooit terug te keren.
Maar nu lees ik allerlei artikelen dat 30% van de woningen in deze wijk in handen is van beleggers, de prijzen de laatste 5 jaar weer zijn verdubbeld. En mijn hemel waarom slopen ze al het glas in lood eruit omdat ze zo graag het huis willen flippen.
Ik denk dat het bij een droom blijft.
Een kleine update vanuit hier. De bezichtigingen zijn erg goed gegaan en de makelaar verwachtte van 3 mensen een bod. Er is zelfs van de week al een heel goed bod gedaan van een partij waarvan we het niet hadden verwacht. Maandag sluiten de biedingen dus ben echt onwijs benieuwd hoe het zal verlopen. Maar deze derde keer was by far de meest positieve ervaring in dit verhaal.
Misschien een domme vraag, maar ik kan het nergens op internet vinden. Ik wil graag de WOZ-waarde van m’n (inmiddels oude) huis weten van 2021 ivm belastingaangifte. Echter, is die van mij nog niet gepubliceerd en die van m’n buren allemaal wel…
heeft dit met de verkoop (in feb 2022) te maken oid? Hoe kom ík erachter wanneer het wordt gepubliceerd?
Heb je hier al gekeken? WOZ-waardeloket 2021
Anders misschien de nieuwe bewoners vragen of via BSGR? Daar staat ook altijd je WOZ waarde op.
Ja, daar staat het dus niet en die van buren wel! Die van mij is gewoon nergens bekend… echt vaag. En krijg moeilijk contact met de nieuwe bewoners.
Ah wat vervelend, misschien staat die nog niet als woning geregistreerd?
Even de gemeente een mailtje sturen? Zij zullen het ook wel ergens hebben ivm gemeentebelastingen