Wij hebben zes jaar geleden een keuken gekocht bij mandemakers en toen hadden ze wel gewoon een tekenprogramma. Ik vond onze keuken altijd van top kwaliteit en als er iets was (lampje dat was uitgevallen oid) dan kwam er altijd een aardig en kundig iemand repareren. Ik denk wel dat de verkoper wat opdringerig was maar ik was verder wel gewoon tevreden. Je hoort altijd zoveel negatiefs over mandemakers maar mijn ervaring is wel gewoon oké eigenlijk. Had er vooral last van dat we eigenlijk niet wisten wat we wilden en we daarom niet wisten of we blij waren. Hadden beter even kunnen wachten tot we de sleutels vh huis hadden en dat we t meer voor ons zagen. Onze keuken met whirlpool apparaten was destijds 5000 euro dus best wel goedkoop. (Vaatwasser, gootsteenkastje, hoek kast, 2 keer een 3 lade blok, oven met lade eronder, koel vries combi met vak erboven, 3 bovenkasten en een afzuigkap met kruidenkast en 4 pit gaskookplaat en composiet blad)
Wij hadden met onze badkamer dan weer kut ervaringen met een zaak die geen onderdeel was van een keten en op Google (veel!) goede reviews had en iemand die we kenden had er goede ervaringen mee. Je kunt pech hebben of geluk, denk dat veel toch staat of valt met wie t bij je komt installeren. En je moet niet iets zomaar tekenen of aan laten smeren dat je niet wilt natuurlijk. Wij hadden toen een slechte(re) installateur en dat maakte alles gewoon kut.