Waarschijnlijk zelf! Twijfelen wel, want willen niet dat onze meubels beschadigen…
Floorplanner is een goede tip, ga ik eens induiken.
Waarschijnlijk zelf! Twijfelen wel, want willen niet dat onze meubels beschadigen…
Floorplanner is een goede tip, ga ik eens induiken.
Bod is geaccepteerd
Gefeliciteerd!! Superfijn
Gefeliciteerd!!
Jaa wat fijn! Gefeliciteerd
OMG! Zo fijn voor jullie, eindelijk! En een lap grond zo te horen, wat meeeega lekker
Jaaaaa gefeliciteerd! Zo fijn❤️
Gefeliciteerd!!
Mijn ervaring is dat meubels eerder beschadigen als je het zelf doet
Ja, dat bedoelde ik juist! We twijfelen omdat we meer vertrouwen hebben in verhuizers dan onszelf, haha. Maar we hebben niet mega veel meubels te verhuizen tegelijkertijd.
Oh hahaha!
Wij hadden ook niet veel maar ben zo blij dat we verhuizers hadden! Was allemaal super snel geregeld, waren in 3.5 uur oid ingepakt, naar het nieuwe huis en uitgepakt. Al het verpakkingsmateriaal (dozen, speciale dozen voor handleiding, hoes voor matras en bank, inpakpapier voor breekbare spullen) waren inbegrepen en een evt verhuislift ook. (Wij gingen van appartement op eerste verdieping naar woning van 3 verdiepingen, dus best wat trappen). Zou nooit meer zonder willen.
Wat super fijn! Gefeliciteerd! Ongevraagde tip maar ik zou wel druk zetten achter zsm voorlopig koopcontract tekenen, in ieder geval door verkopers. Tot die tijd kunnen de verkopers er nog onder uit namelijk, en het zou je maar gebeuren dat er nog iemand komt die een nóg veel hoger bod doet en ze daar alsnog voor gaan.
Ja hier gaat onze makelaar achteraan! die zei ook zoiets
thanks voor het manifesteren allemaal
Manifesteer ook voor mij! Ik wil ook, ik wil ook!!!
Ons bod is ook geaccepteerd. Uit eindelijk 3 maanden gezocht en 9x overboden op andere huizen door middel van bieden op inschrijving, maar dit keer was het Amsterdams en hebben we een bod gedaan dat gold tot x tijdstip gisteren met een verkort en lager voorbehoud van financiering (helemaal zonder durfden wij niet). Uit eindelijk heeft onze zoektocht korter geduurd dan verwacht wel, had me voorbereid op een jaar. Ben echt al de hele nacht wakker van blijheid.
Wat fijn! Gefeliciteerd.
Wat een fijne berichten allemaal, hopelijk meld ik me hier ook vrijdag met goed nieuws
Wow wat stoer. Gefeliciteerd! Fijn dat deze uitdagende manier van bieden goed voor jullie heeft uitgepakt haha! Hoeveel dagen voor de inschrijving zat het? Heb hier zelf ook wel eens over nagedacht maar durf toch nog niet helemaal geloof ik haha
Er was geen inschrijving. Meer zoals hier beschreven bij biedsysteem A:
Er waren wel nog allerlei bezichtigingen gepland (die nu dus zijn afgezegd. Vet lullig, heb zelf ook wel eens aan de andere kant gestaan) dus het loonde zeker dat wij een van de eerste mensen waren die kwamen kijken. We hebben dus ook in 10 minuten besloten.
Oke dit huis was echt ge-wel-dig. Het heeft alles wat we zoeken in een huis. Het is op het randje betaalbaar voor ons, dus we moeten er wel echt voor stretchen maar zo te zien is het het wel echt waard. Zo’n huis als dit komt niet snel meer voorbij ben ik bang… Inschrijving is vrijdag pas, uitsluitsel volgende week dinsdag. Dus hebben nog even om het perfecte bod te bedenken haha.
Mooi systeem verder wel, de eigenaresse is overleden en had geen kinderen dus schenkt de waarde van het huis aan goede doelen. Zo is het belachelijke overbieden toch nog ergens goed voor <3