Nope vraagprijs van 5 ton…
Edit, bedoel je dat dit juist vaker voorkomt op de starters markt, of vaker voorkomt op de markt in deze range?
Nope vraagprijs van 5 ton…
Edit, bedoel je dat dit juist vaker voorkomt op de starters markt, of vaker voorkomt op de markt in deze range?
Ik dacht even dat je een 0 te veel had geplaatst
Jaa heel veel keuzes! Maar ook zo leuk!
Een kleine tip: ga niet bij bedrijven kijken van de mandemakers groep
Hahaha wat heb je tegen mandemakersgroep?
@Loempia je kan echt mega afdingen op zowel keuken als badkamer. Zeg nooit meteen toe en onderhandel als een baas!
Haha ‘vermijd Mandemakersgroep’ hoor ik ook altijd. Niet dat iemand om mij heen er ervaring mee heeft, maar iedereen raadt het elkaar wel af
Ja.
Als ik de middelen had zou ik dit doen:
Die gasten hebben ons een keuken en badkamer geleverd maar door al het gezeik en gedoe ook makkelijk 2500€ gekost en nog altijd niet geleverd wat ze moeten leveren. Na 2 aangetekende brieven (waarvan ze beweren dat de eerste zoek is) nog altijd geen oplossing geboden.
Love the mandemakersgroep☺️
Nee, wij waren gewoon super lui en hebben het daarom met aankoopmakelaar gedaan. Van mijn collega’s en bekenden heeft bijna niemand in dezelfde stad als wij een aankoopmakelaar gehad (DH). Soms helpt het om ertussen te komen, vrienden in Utrecht en Amsterdam hebben zo vrijwel gelijk iets gevonden terwijl ze zonder aankoopmakelaar überhaupt niet konden bezichtigen.
Nee hoor, is niet per se nodig. Ik heb m’n moeder altijd meegenomen naar bezichtigingen omdat ik er wel graag iemand bij wilde hebben die er meer verstand van had dan ik. En zij en mijn vader hebben me ook geholpen met het proces, welke stappen ik moest ondernemen enz. Bij mij was een aankoopmakelaar niet nodig om ertussen te komen, ik heb gewoon via Funda bezichtigingen in kunnen plannen.
Mandemakers dus niet haha. Dat is duidelijk! We hebben nu nog geen idee wat voor keuken we eigenlijk willen xD. De projectontwikkelaar van nieuwbouw heeft een samenwerking met Bruynzeel. Heeft paar voordelen, maar we kunnen uiteraard ook een ander bedrijf kiezen. Is nog iets waar we voor moeten zitten. Heb ook wel zin om bij showrooms te kijken. Voel mij zo volwassen haha
@Oprah
Als je geen haast hebt zou ik het sowieso eerst zonder proberen. Wij kwamen er hier echter achter dat we er met bezichtigingen nooit tussenkwamen zonder makelaar, dus ‘moesten’ wel.
Ja dit precies. Als het lukt zonder is t fijn, want is echt een smak geld!
Pfff wij moeten vandaag beslissen wat we willen bieden. Maar je wordt zo gek gemaakt doordat je “andere bieders” probeert te overtroeven terwijl je niet eens weet of er iemand anders zo gek is om zo hoog te gaan. Je wil ook geen dief zijn van je eigen portomonnee maar als ik er straks achter kom dat iemand voor 10.000 meer ons droomhuis heeft gekocht, ben ik toch wel echt zuur.
Ik heb vandaag het bod uitgebracht op onze droomwoning. Dit word echt de komende 24 uur zenuwen hebben want we horen het morgenochtend… dit moet hem worden, als dit hem niet word heb ik echt eeuwig een gebroken hart.
Ik moet eerlijk zeggen dat wij dat op een gegeven moment wel een beetje los hebben gelaten. Natuurlijk wil je geen dief zijn van je eigen portemonnee maar je wil ook graag een huis in deze markt. Als het binnen ons afgesproken budget lag en de makelaar zei dat we met x bedrag een goede kans zouden maken en we dat ook wel getaxeerd zouden krijgen, boden wij het. Je loopt altijd kans dat je het huis ook had gehad met een lager bod, maar dat weet je niet van te voren en wij dachten ook altijd maar: we willen een huis, geen beleggingsobject. Wij bedachten altijd; zouden we balen als we het zouden mislopen omdat iemand x bedrag meer zou bieden en hadden wij dat dan ook liever gedaan of is dit echt het maximale wat wij over hebben voor dit huis? (Dus wel uiteraard binnen wat verantwoord is voor ons en de te te verwachten te taxeren waarde.)
Nu 2x goede ervaringen met Keukenloods hier.
Bij vrijwel alle bezichtigingen die wij hebben gedaan ging het op die manier. Er was maar bij 1 huis de optie tot onderhandelen, verder altijd het definitieve bod neerleggen tot een vastgesteld moment. Helaas want ik was er ook geen fan van, maar ik denk dat dit inmiddels wel bij deze markt hoort
Ik ken eigenlijk niet anders tegenwoordig dan dat je direct een eindbod moet doen. Onderhandelen doen ze nauwelijks meer. Misschien kan je hem evt nog aanpassen als je bang bent dat hij te laag is nu?
Wat fijn dat jullie nog een kans krijgen! Succes
IK HEB EEN APPARTEMENT Er kwam een appartement te koop in hetzelfde gebouw en van het zelfde type waar ik al eens heb gekeken. Weer mega veel reacties op Funda en ik had nog niet eens wat gehoord over mijn bezichtigingsaanvraag, die zat al vol. Toen een gokje gewaagd en een mail gestuurd met mijn bod en een deadline vóór de bezichtigingen van anderen. Ik durfde hem wel aan (Bob is that you?) omdat het bijna 1:1 een kopie is van het appartement dat ik eerder heb gezien. In eerste instantie vroegen ze om mijn bod te verlengen tot de dag van de inschrijving, toen aangegeven dat ik vasthield aan mijn deadline. Uiteindelijk kreeg ik een tegenbod van de verkopers en die heb ik geaccepteerd! Ik ben zo blij
Heel raar dat ik er nog niet eens ben geweest maar ik mag dit weekend kijken.
Zijn hier forummers die zelf in een tiny house of container woning wonen? Zelf zit ik er heel erg over te twijfelen om dit ook te gaan doen. Het idee lijkt me heel gaaf maar ik realiseer me ook dat al die youtubers die hun huisje showen echt heel biased zijn (logisch). Zitten er dus ook “echte” mensen in zo’n woning haha?
Ik heb als student in een container gewoond, deze:
Bedoel je zo iets