Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd! En ook nog met het lagere bod wat beter voelde, wat fijn!
Jaa bizar! We hoorden dat we 5000 boven bod 2 zaten 
Ik kan het nog niet echt geloven!
Wauw gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd, wat fijn!
Gefeliciteerd! Wat fijn 
Ik heb vandaag van mijn makelaar gehoord dat ik het hoogste bod heb maar ze wist nog niet of ik het zou worden. En ik kan niks met dit. Aan de ene kant ben ik nu hoopvol maar aan de andere kant ben ik heel bang voor een teleurstelling.
Heb je veel voorwaarden?
Bouwtechnische keuring en voorbehoud financiering de rest staat open. Neem ook best een bak eigen geld mee.
Super spannend! Weet je ook hoe veel je boven het eerstvolgende bod zit?
Mijn gok: ze kijken of de volgende partij je bod wil benaderen/matchen en dan zonder 1 of 2 van de voorbehouden.
15000 boven de gene onder mij.
Wij zijn onlangs 8.000 boven het hoogste bod gaan zitten met slechtere voorwaarden en wij zijn het geworden. Maar wat @lort zegt kan ook, als ze het vies willen spelen.
Denk je echt? Want dat mag niet toch. (Althans ik ging er door de post vanuit dat het Amsterdams systeem was.)
Ik heb wel gehoord van dat soort praktijken uiteraard maar dan was het altijd wel voor sluiting van de bieding.
Ik hoop het niet maar ik zou er niet van opkijken. Hoewel het verschil groot is, hopelijk is er dus iets anders en volgt er alsnog goed nieuws.
Ik weet niet of jullie misschien al een potentiƫle verkoopmakelaar op het oog hebben maar misschien dat diegene een inschatting kan maken? Ik zou neigen naar niet doen. Volgens mij is het zo met smaakgevoelige verbouwingen dat je er niet vanuit kunt gaan dat je de investering meteen 100% terugverdiend en ook zonder verbouwing is er in deze markt waarschijnlijk genoeg animo? Tenzij jullie handig zijn en het leuk vinden om het nog helemaal op te knappen en/of de makelaar zegt dat het wel een goed idee is zou ik het niet doen denk ik.
Is het alleen lelijk of is de kwaliteit ook slecht/zijn er lekkages?
Een nette badkamer zal ongetwijfeld iets doen met de prijs, maar je verdient het ws niet terug. Je huis uitbouwen, energiezuiniger maken en goed onderhouden leveren je wel geld op. Maar dat is voor jullie met een appartement wat minder van toepassing denk ik.
Hoe wisten jullie wat het hoogste bod was?
Niet doen! In deze markt is het echt niet nodig, mensen kopen het toch wel voor veel te veel geld. Wij hadden een kapotte vloer in de badkamer en een versleten houten vloer in de woonkamer. Wij dachten eerst ook aan opknappen en dan pas verkopen, maar bleek totaal niet nodig. Het boeide ze allemaal weinig. En vergeet niet dat je natuurlijk ook in de zooi moet zitten als je wel gaat verbouwen!
En anders een makelaar laten komen voor een gratis waardebepaling en die vraag tijdens dat bezoek stellen. Misschien overtuigd dat je vriend mocht hij dit niet aannemen haha.
Hier was de makelaar ook heel stellig: zo lang het functioneel is niet doen.