@piepeloi Ja ik bedoelde meer van hoe kunnen we nu zonder het directe advies van de mensen die we daar letterlijk voor betalen (FRUSTRATIE) besluiten of dat voor deze bieding wel een goed idee is. In principe is het krijgen van de hypotheek en de verkoop van ons huis niet echt een zorg, dus dat scheelt!
Jaaa super, dank @shaaar dit geeft echt rust en helderheid, elke keer als ik het googelde kreeg ik juist wat extra stress en kreeg dan niet echt de informatie waar ik naar op zoek was. We maken ons geen zorgen over de verkoop van ons huis, het is meer dat dat gewoon nog wel moet gebeuren als we nu daadwerkelijk een huis kopen en om dat dan nu in de zomervakantie te doen leek ons niet ideaal. En we hebben heel misschien nog wat tijd nodig om de bende hier verkoopklaar te maken :P. en super ruk ja dat niemand reageert zitten echt al uren te wachten tot we worden teruggebeld, zelf al paar keer weer naar het kantoor gebeld. Zo machteloos ben je dan, haat wachten.
Ben blij als het bod de deur uit is, ZO SPANNEND
Heb vaker gehoopt natuurlijk dat we het werden maar nu gaan we ineens voor het dorp waar mijn vriend is opgegroeid, iets dat we eigenlijk een half jaar geleden nog niet wilden. Nu door omstandigheden (en de gestoorde woningmarkt) lijkt het ons juist ineens toch een goede keus. Het is mega spannend en ik denk meerdere keren per dag OMG gaan we dit echt doen? En noem dan de voordelen op (heel veel) en dan de nadelen (ojee altijd koken waar is de thuisbezorgd) en dan voelt het echt van wow ja dit is echt een goed idee. Maar alsnog zo spannend, zo’n grote stap ineens. Maar hebben er ook zo zin in.