Wij hebben dit toevallig vorige week met onze adviseur besproken.
Hij heeft aangegeven dat dit heel makkelijk te realiseren is,
Het enige wat wij aan moeten leveren is een bouwspecificatie (wat wil je doen &wat zijn de verwachte kosten) en van beiden een werkgeversverklaring. + opnieuw taxatie woning.
Het scheelt dat we bij afsluiten van de hypotheek hoger hebben ingeschreven waardoor we nu niet langs de notaris hoeven.
Wij hoeven onze financieel adviseur bij dit soort zaken alleen te betalen als we het plan echt doorzetten. Niet voor het advies.

