Wij zijn overigens inmiddels verhuisd en ik vind het best onwerkelijk. Ook omdat je dus 1x kijkt, helemaal niet met het idee dat het jouw huis gaat worden want al 10x op iets geboden, en het dan pas weer ziet bij de eindinspectie. Uit eindelijk zijn er ook best wel wat kleine dingetjes die wij van te voren niet hadden gezien (zoals dat er op meer plekken nieuwbouwbehang zit in plaats van stuc en dat de kat van de vorige bewoners aan een kozijn heeft gekrabbeld). Allemaal niet onoverkomelijk maar wel onverwachte dingen die uit ons budget gefixt moeten worden. Achteraf gezien hadden we de oude bewoners misschien moeten vragen of we nog een keer konden kijken (na de koop, maar gewoon om het nog eens te zien).
(Wij hebben overigens geen bouwkundige keuring gedaan omdat het huis 15 jaar oud is, als we dat wel hadden gedaan hadden we dit soort dingen wellicht wel geweten.)
Overigens nog geen schatten gevonden. Lijkt me heerlijk om een verborgen luikje of schat ofzo te vinden achter het behang maar daar is ons huis te nieuwbouw voor denk ik. Heeft iemand wel zoiets gehad?









.
.
. Ik gok iets van €3000? Je koopt zoveel apparatuur kastjes dat ik de losse bedragen niet meer weer, alleen wat de keuken in totaal heeft gekost. 