Ja miss ben ik dan te sceptisch maar als ze dat doen is het dus vlgs mij wel vaak voor de looks - het voor/na plaatje. Dus bv zwarte kozijnen/kozijn met allover glas/schuifpui ipv een deur naar de tuin. En qua elektra dan stopcontacten verlagen (puur esthetisch), of hun herindeling mogelijk maken, etc.
Uiteraard zijn nieuwe kozijnen altijd beter dan oude, maar de primaire reden om wijzigingen aan te brengen is naar mijn idee meestal de looks/het zichtbare resultaat en niet per se verduurzaming/echt nuttige investeringen





een huis in een bepaalde straat stond exact vorig jaar voor 375 te koop, vandaag eentje ernaast in slechtere staat. Drie keer raden welke vraagprijs.

