Hoi allemaal,
ik ben benieuwd naar jullie meningen over het volgende.
Sinds 2019 zou ik willen verhuizen. Ik woon nu in het centrum van een grote stad. Leuke locatie, dichtbij het station (belangrijk ivm reizen voor mijn werk) en een fijne stad. Echter is de woning in niet zoān goede staat, slecht geisoleerd en schimmelplekken.
Ik ben aan het kijken om meer centraal te gaan wonen in het land, en kwam uit bij een nieuwbouwwijk. Nadat ik meerdere keren mee heb gedaan met een loting voor een nieuwbouwwoning, ben ik er nu tussengekomen. Maar de markt veranderd, ik lees er elke dag over, nieuwbouw/ bestaande bouw etc.
Het is een duur appartement van 350 duizend en de oplevering is over 2 jaar.
Wat zouden jullie doen? Meer info, let me know:)