Laatst wilde we bij een huis kijken in dezelfde wijk en toen mochten we inderdaad na twee werkdagen niet meer komen kijken. Dus nu was het ook een beetje zo van we haha, ja we mogen vast niet meer komen kijken dus we zien wel.
@Shaaar Ik wilde ooit wel een klushuis maar met de huidige stand qua bouwkosten en aannemers heb ik die droom even laten varen. De huizen die we nu kijken hoef je alleen cosmetisch wat aan te doen, als in: het is netjes maar niet 100% mijn smaak (maar dat ga ik ook niet snel vinden). Ik ga de stukken doorspitten, fijn dat je qua asbest iig niet voor verassingen komt te staan.
@kleinmeisje Volgens de berekeningen online zouden we 10% meer kunnen lenen dan dit huis kost. Maar idd ik hou wel een slag om de arm dat de werkelijkheid wat weerbarstiger is. Ik denk dat een huis zien waar je jezelf echt ziet wonen voor ons een trigger is om naar een hypotheekadviseur te gaan en andersom komt het er niet van ofzo. Misschien omdat we bang zijn dat het toch tegenvalt.
@Mexi wow ja dat zijn dingen die bezichtigen toch wel anders maken dan de foto’s zien. Hier is de m2 prijs ook een stuk lager dan andere woningen in de wijk dus vandaar dat ik ook nog wel terughoudend ben qua mogelijk rare gebreken.