Oh wauw echt heel verschillend dus als ik de reacties zo lees. Volgens mij is dit ook best een populaire plek, dus dat zal niet in het voordeel werken. En wat bizar @Wonderland en @Clo dat is echt een mega verschil. De makelaar vertelde inderdaad ook dat hij soms biedingen krijgt die echt ver boven de andere biedingen liggen en dat die mensen dan echt veel te veel betalen voor dat huis. Maar ja, dat weet je zelf niet als koper. Hij vertelde wel dat als er maar drie biedingen zijn dat er dan onderhandeld wordt, dus dat je elkaar dan kan blijven overbieden als het ware.
Samenvatting
Het gaat overigens om een huis van boven de 1 miljoen. Het lastige is dat een ton meer bieden op zoân bedrag qua percentage heel erg weinig is in verhouding met een huis van 5 ton of zo.
Mân vriend is nu werken maar komt rond het avondeten weer thuis en dan moeten we het er maar even goed over hebben, wil echt zo snel mogelijk bellen haha. De makelaar zei dat de eerste bieder voorrang heeft ook om eventueel weer een tegenbod te doen.
Het irritante is nog wel dat ik vorige week helemaal niet opzoek was naar een huis, we wonen echt wel fijn eigenlijk. Maar dit is gewoon zo prachtig en nu zit ik dus met alle stress erover