In oktober 2021 heb ik nog onderboden. Had geen zin om de volle prijs te betalen, was zo’n 12k ongeveer.
Waarom is het huis nog niet verkocht, weet je dat? Ik zou de eigenaars bellen en vragen wat zij nu verwachten. Je kan altijd een eerste bod doen en zien waarmee zij terugkomen.
Mijn schoonbroer heeft ook moeten verkopen onder de vraagprijs. Zijn huis was wel lelijk en te duur in de markt gezet. Ik las dan aan de andere kant dat er 40k overboden werd voor een appartement in Antwerpen