De verkopers vragen of we de sleuteloverdracht een week naar voren willen zetten.
Mijn eerste gevoel was: ja handig een week extra. Maar ik ben bang dat ik bepaalde zaken niet overzie haha. M’n huur heb ik opgezegd per datum van de sleuteloverdracht nu, dat betekent dat ik me dus eerder ga moeten uitschrijven op m’n huidige adres dan de dag dat ik de huur ervan heb opgezegd (lijkt me geen probleem?). Verder heb ik nieuwe contracten voor water etc allemaal al staan per datum van de sleuteloverdracht nu. Dus dat betekent een week daar geen elektriciteit water etc.
Iemand ervaring met last minute nog bepalen dat de sleuteloverdracht eerder plaatsvindt? Volgens de notaris zijn er geen extra kosten (behalve dan je hypotheek). Oh en misschien een suffe vraag maar ik weet dit niet omdat dit voor het eerst is dat ik een hypotheek ga hebben haha, maar de sleuteloverdracht staat nu in oktober en een week vervroegen zou betekenen dat dat in september gaat plaatsvinden. Begin je dan naar ratio met betalen voor je hypotheek of meteen voor sept.
Vanmiddag vergeten te vragen toen ik belde. Ahhh het is zo’n last minute vraag dat ik gewoon echt twijfel, terwijl ja het is wel Chill om er een week eerder te kunnen zijn. Denk ik?