Ja vanmiddag gebeld! Ik bleek een stukje verkeerdom gelezen te hebben, dus het ging om 500€ ipv 2500€ als we niet met hem doorgaan.
Ik heb besloten dat ik het voor nu wel best vind en we doorgaan, maar dat het wel dun ijs is, bij twijfel switchen we dan. Ook heb ik voor mezelf bedacht dat ik alleen nog via mail en telefoon met hem communiceer (had ook na het bellen alles op de mail gezet en bevestiging gehad). Heb ook nog om die hypotheek cijfers gemaild maar die heb ik nog niet ontvangen.
Er is voor nu iig wel rust weer in m’n hoofd omdat het om zoveel minder geld gaat dan ik dacht.
Wat superfijn dat jullie het huis hebben verkocht! Ik had ook een huis bezichtigd met 2 volle middagen en bied logboek waren uiteindelijk 3 biedingen (5k boven ons en 5k onder ons).
Edit : wij hebben donderdag 2 bezichtigingen in kluswoningen.