Een nieuwe keuken en nieuwe kozijnen ga je echt niet krijgen in februari. Daar gaat lang levertijd in zitten, althans dat is mijn ervaring. Ik heb er minstens een half jaar op moeten wachten.
Als jullie niet gebonden zijn aan vaste plaatsingsmomenten zou ik idd zo’n buitenkans ook echt aanpakken. Verbouwen is sowieso heel stressvol en gaat veel tijd in zitten. Dus stressen is het sws wel (haha sorry)
Is het een woning met twee verdiepingen of een appartement? Als je een woning hebt met een 2e verdieping waar je dan stofvrij kunt slapen en douchen zou ik het al helemaal doen.
Kozijnen vervangen duurt zeker wel een dag en een keuken slopen en plaatsen wel meerdere dagen (hier iig) en een dag kozijnen vervangen, dat was heel koud haha. Maar je hebt dan genoeg tijd om iets te regelen (dat je bij anderen slaapt, bij anderen kunt mee eten als jullie even geen keuken hebben). Als het een buitenkans is en je kunt het voor de time being bewoonbaar maken; aanpakken hoor.
Hier zijn ook de muren gestuct en de vloer vervangen, het was echt niet bewoonbaar. In zo’n situatie zou ik het niet doen OF overbruggen in je huidige woning (maar is dubbel zo duur dan natuurlijk)