Nou het geeft wel een beetje een beeld! Ik weet niet of je nettosalaris enzo wordt meegenomen? Mijn premie werd bepaald op basis van een adrescheck of de prijs van de bouw (zonder grond, en het is nieuwbouw), dat lag een ton uit elkaar dus we zijn nu ergens daartussen gaan zitten met garantie op onderverzekering.
Was benieuwd of we heel veel betalen, dacht al van niet maar op basis van de reacties denk ik dat we voorlopig prima zitten daar!
Moeten natuurlijk eigenlijk ook goed de voorwaarden vergelijken in de zin van wat het dekt enzo maar dat gaat ons niet meer lukken voor morgen
en we gaan zo te lezen een prima prijs betalen voor “de meest optimale dekking” (bij die verzekering)
Bedankt voor jullie reacties @JustinBieber en @VanderWoodsen !!