Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd met jullie huis
Wat goed! Gefeliciteerd!
Denk dat je dat goed hebt aangepakt! Volgens mij is het inderdaad loten nadat ze al een bepaalde voorselectie hebben gemaakt (op basis van inkomen/besteedbaar geld). Ze willen natuurlijk dat de koop rondkomt en dat je zoveel mogelijk geld uitgeeft bij hen.
Spannend, succes!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Is dit een van die klushuizen?
Oh wat goed! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Ja! Maar wel degene die heel erg mee viel. Heel veel geluk dat de huidige bewoners het echt goed onderhouden hebben. De badkamer en keuken zijn flink verouderd maar het hele huis heeft al wel dubbel glas en een CV ketel bijvoorbeeld (dat andere huis van gister had beide niet). Ook zijn de koelkast en de CV ketel dit jaar nog vernieuwd.
Voor ons voelt het dus als heel goed te doen.
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Wat leuk!
Gefeliciteerd! Wat leuk!
Ik heb een koophuis in Utrecht gekocht!
Ik moest daar wel alles wat ik heb voor inzetten, dus 0 budget voor verbouwingen. Op een paar duizend euro verschil had ik het hoogste bod, maar niet de beste voorwaarden. De verkopers hebben daarom nog serieus tussen mij en de tweede bieder getwijfeld. Zo blij!
Gefeliciteerd! snel gegaan!
Dankjewel Ja, echt bizar snel!
Ik word zo stik zenuwachtig van dit nieuws. Het is natuurlijk super goed nieuws dat er meer vaste contracten worden gegeven maar wat gaat dit betekenen voor (mijn) huidige contracten
Bedoel je dat je momenteel huurt? Alle huidige tijdelijke overeenkomsten blijven wel geldig
Weet niet zeker wat de ingangsdatum wordt, eerder is 1 Jan 2024 genoemd.
Dus de tijdelijke overeenkomsten die nu bestaan, blijven voor de eerder overeengekomen periode geldig. Stel je hebt een huurovereenkomst nu tot aug 2024, dan blijft dat geldig.
Ja dat weet ik wel maar mijn huurcontract eindigt bijvoorbeeld in juni en ik heb het al eens aan mijn huurbaas gevraagd of er intentie is om te verlengen en dat was er toen ik het vroeg.
Weet alleen niet of dat nu door gaat door deze regeling
Of dat niet elke huisbaas nu denkt, als ik mân huis toch nu forever moet verhuren aan 1 huurder pleur ik iedereen er uit na het contract en verhoog ik de huur met 300 euro.
Dit soort dingen geven me dus nu al een jaar zo veel stress want ik heb zoveel geluk gehad bij dit huis en ik zou niks anders kunnen betalen
Ja ik hoop dat er ook oog is voor de mensen in deze situatie, zal alleen wel niet en 99 van de 100 huurbazen gaan dit doen. Is vraag genoeg naar woningen dus die maken zich echt geen seconde druk over of ze dan wel nieuwe huurders vinden en de huidige huurders kunnen het dan even lekker uitzoekenâŠ