Sorry ik kom even binnen vallen maar na bijna 2 jaar twijfelen hebben wij besloten toch echt te gaan verhuizen. We hebben een super fijn gesprek gehad met onze financieel adviseur waar nog meer uit kwam wat we hoopte. Maar in die 2 jaar twijfel hebben we enkele maanden geleden een huis gezien wat nu afgelopen weken in mijn hoofd is gaan zitten en er niet meer uit kwam, is hij inmiddels verkocht onder voorbehoud kregen we te horen toen we een afspraak wouden maken om te gaan kijken… zo frustrerend.
We hebben enorme specifieke eisen rondom ons zoekgebied (3 niet heel grote dorpen), we willen alleen een 2 kapper of vrijstaand maar wel een budget met flinke overwaarde. Maar desondanks vind ik het moeilijk. Gaan we een huis compleet verbouwen? Maar wat kost dat dan? Kan je met 1 ton veel doen? Of moeten we toch meer kijken naar huizen waar we niet heel veel aan moeten doen want we zijn zelf niet heel handig? En moeten we nu maar alvast ons huis gaan verkopen met het risico dat we tijdelijk ergens moeten gaan wonen of wanneer moeten we dat gaan regelen?
Kortom, ik lees nog even mee. Wat een proces… we moeten gelukkig niet weg en we wonen heel fijn maar we willen wel graag daar gaan wonen dus het zou toch fijn zijn wel in enkele maanden wat te vinden