Gereliciteerd! Lekker van genieten dit gevoel
Alvast gefeliciteerd!!! Zo heerlijk hé! Genieten!!
Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan!
@Bouwnummerzoveel denk dat wij het daar ook bij laten. Wij zijn daarnaast extra blij dat naar iemand gaat die echt binding heeft met de buurt.
Nou zeker! Daar is ook wat voor te zeggen hoor!
Gefeliciteerd!!
Haha, bij ons maakten ze een opmerking dat ze op een nog iets hoger bod hadden gehoopt, want nu hadden zij iets minder budget voor de keuken dan verwacht. Had ik ook niet hoeven weten, maar ben heel blij dat ze akkoord zijn gegaan.
Mijn vriend en ik gaan ook een bod uitbrengen op een woning die we écht graag willen hebben en we zitten nu te dubben of we 40 of toch 50 duizend moeten overbieden. Het is een opknapper waar best wat aan gedaan moet worden maar we zien het al helemaal voor ons.
Laatst hebben we 32 duizend overboden op een woning en daar waren een aantal hogere bodem zelfs…
Hoe zuur ben je als je erachter komt dat je 10.000 te weinig hebt geboden? Hoe graag wil je dit huis? Hoe hard heb je die 10.000 nodig voor wat anders? Als je t echt wil moet je in deze markt denk ik agressief bieden. Hoe klote dat ook is. Ik zou zeggen bied die 50, maar ik kan natuurlijk niet in je leven kijken of dat kan/gaat financieel.
Eigenlijk zegt het overbieden toch niks, zolang het getaxeerd wordt op je bod (meestal wel het geval) en je de hypotheek kan krijgen, maar neem aan dat je dat hebt uitgezocht. Van die 10K verschil doorgerekend in je maandbedrag ga je niet wakker liggen.
@Feather ja ik denk dat het inderdaad 50 word. We willen deze woning écht heel graag namelijk. Woning word door een corporatie verkocht want het is een huurhuis geweest. We moeten dus ook een motivatie opschrijven waarom wij de woning graag willen hebben haha
Maandag moet het bod binnen zijn en vrijdag krijgen we iets te horen.
Wij hebben ondanks de gekke markt een huis relatief goedkoop gekocht (terwijl we daarna zelf heel goed hebben verkocht). Hoorde van onze nieuwe buren dat de verkopers eigenlijk vonden dat ze het voor te weinig verkocht hadden aan ons.
Op zich sneu voor die mensen, maar ja, ze hadden ons bod ook kunnen weigeren.
We hebben nu een huis op het oog, waarbij het al duidelijk is op de foto’s dat de huidige eigenaren veel huisdieren hebben. Zou dat jullie afschrikken? Heeft iemand ervaring hiermee?
Waar ben je bang voor?
Een permanente kattenpisgeur. Het huis is netjes, maar ze hebben 4 huisdieren.
Nee, maar ik ben zelf opgegroeid met honden en katten in huis en die waren gewoon zindelijk dus geen gezeik tegen plinten etc aan.
Je ruikt het overigens snel genoeg als je gaat kijken.
Ohh. Nou ik zou daar niet direct vanuit gaan, tenzij t huis er op de foto’s ook echt goor uit ziet maar je zegt van niet. En idd, je ruikt dat echt wel als je gaat bezichtigen.
Ik zou gewoon gaan bezichtigen, je merkt (ruikt) snel genoeg of het (n)iets is toch?
Thanks mensen. Ik ben iemand die alles overdenkt. Bezichtigen kan geen kwaad inderdaad. Vind het in combinatie met een gedaalde vraagprijs een beetje verdacht, vandaar.
Geef je ogen en neus goed de kost! Wellicht valt het mee en heeft de gedaalde vraagprijs een heel andere reden.
Ja bij ons hetzelfde, het ging via via dus wat meer onderhandelen, wij waren met een tegenbod van hun waarschijnlijk sowieso akkoord gegaan.