Helaas niet meer gelukt vandaag. Nieuwe deadline voor overmorgen pff zenuwslopend wel zo, echt irritant.
Ik heb voor het eerst een bod gedaan (yay!) maar nee net niet gelukt, niet per se op gebied van overbieden, maar een van mijn concurrenten hoefde geen bouwtechische keuring. Dat wilde ik wel dus (oud pand). Maar jezus, in die paar uur tijd heb ik zoveel hoofdpijn gehad - & waarschijnlijk gaat dit me grijze haren geven nog - nu al weer klaar mee. Wat een gezeik.
Ja zeker! Ik heb je er een bericht over gestuurd, maar zie hem niet terug tussen mijn berichten. Als je niks hebt ontvangen, wil je mij dan wat sturen?
Het is gelukt š„¹ echt net op tijd zo blij
Edit: ik zou bij deze alle zzpāers aanraden om langer dan 6 weken financieĆ«l voorbehoud op te nemen
Wat fijn zeg, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Vreselijk die spanning. Wanneer is de overdracht?
Begin mei, dus nog even de tijd! Maar de verkopers moeten hun nieuwe woning nog helemaal verbouwen en krijgen dus volgende week de sleutel al. Waren weer afhankelijk van definitieve verkoop van hun woning aans ons. Dus vandaar allemaal de krappe deadlines
Wij moeten ook halverwege mei uit onze huidige woning (want ook verkocht), haha dus het moest echt doorgaan. Gelukkig dus gelukt Wel paar grijze haren erbij.
Haha heftig. Maar een leuk vooruitzicht nu!
Ik vind het altijd zo skeer als verkopers in de ālijst van zakenā heel veel dingen ter overname aanbieden. Nu weer iemand die het keukenblok meeneemt maar de waterkoker is ter overname sowieso ook veel mensen zonder smaak dus neem die lellike gordijnen dan maar mee ook
Hahah wat debiel ook die waterkoker. Wij konden voor ā¬1000 de jacuzzi in de tuin overnemen. Dus wij zeiden neem die dan maar mee, in the end lieten ze hem toch staan omdat het teveel gedoe was (duh).
En dan zeker geen luxe waterkoker die qua stijl/kleur matcht met de keuken maar een witte van 2 tientjes.
Haha mijn man had in de lijst van zaken ook bij ons koffieapparaat gezet āgaat meeā. Maar duh want wij hebben gewoon zoān los goedkoop ding, niet een of andere chique inbouw.
Ja er staan altijd van die random dingen op die lijst zoals toilethouder en tuinslang enzo
Maar het staat er toch vaak niet zodat je er ook echt een prijs aan hangt? Is eerder een overzicht waarop je duidelijkheid creƫert over wat iemand koopt. Volgens mij is het vrij gebruikelijk dat je de hele lijst in je bod overneemt en op 0 euro waardeert.
Niet altijd. Wij kregen nadat ons bod was geaccepteerd een lijst met dingen die we mochten overkopen.
Ik snap niet precies wat je zegt, ter overname komt er toch nog bovenop (naast het bod dat je doet)?
Maar een keukenblok in 10 verschillende hoeken op de foto zetten en er achteraf (voor de bezichtiging wel, maar staat niet op Funda) pas achterkomen dat ze die meenemen vind ik echt suf. Vooral ook omdat je dan een gat krijgt in de houtenvloer. En gordijnen laat ik zelf ook hangen maar veel mensen vragen daar nog geld voor terwijl ze die specifieke maat wss toch niet verkocht krijgen
En dingen als een waterkoker op die lijst zetten vind ik persoonlijk onnodig want dat heeft niks met het huis te maken
Dat ligt dus aan de manier waarop je biedt. Ter overname kan er bovenop komen, maar het is momenteel in een overkookte markt vrij normaal om je bod incl de spullen ter overname te doen. Dan betaal je er dus niet voor, maar ākoopā je alles wat ter overname was en heb je duidelijke afspraken over mag achterblijven. Verder met je eens op het gebied van keukenblokken etc.
Edit. Ik heb trouwens zelf de gordijnen ook aangeboden en toen meegenomen. Hangen nu vermaakt in kamers in het nieuwe huis. Nieuwe op maat kosten een godsvermogen.
Ohhhh maandag verloopt onze deadline en de hypotheek is nog niet rond. Ben echt zenuwachtig. Er is wel al verlenging aangevraagd maar heb daar ook nog geen bevestiging van. Wat een stress, dit hele huizenkoopcircusā¦
Is het nog gelukt?
De verlenging gelukkig wel! We hebben nu tot komende maandag. Maar qua hypotheek weten we nog steeds niks meer⦠Heel irritant dit niet-weten en steeds naast de telefoon zitten wachten.