Ja, we gaan in 2e helft september de markt op! We zijn begin oktober met vakantie, dus willen proberen of we dan de bezichtigingen in onze vakantie kunnen plannen zodat we daar verder weinig last van hebben (ook wel makkelijk ivm de hond haha). Kunnen we in augustus mooi de foto’s laten maken nu het nog zonnig is en hebben wij nog een paar weekjes om de laatste puntjes op de i te zetten.
@PrincessPeach en @Ovenschaal ik probeerde idd al een bron te vinden, want ik had het zelf ook nog niet gehoord. Hij vertelde dat ie een artikel gelezen had, maar misschien was het wel gewoon om ons gerust te stellen
.