Gefeliciteerd!
En haha, de reactie van iedere ouder ooit tegenwoordig. Echt bij iedereen in mijn omgeving die een nieuw huis heeft nog geen enkele keer een ouder gehoord die het niet allemaal maar duur vond hoor.
Gefeliciteerd!
En haha, de reactie van iedere ouder ooit tegenwoordig. Echt bij iedereen in mijn omgeving die een nieuw huis heeft nog geen enkele keer een ouder gehoord die het niet allemaal maar duur vond hoor.
Gefeliciteerd geniet ervan ![]()
Ik volg dit topic en weet dat de rentes best flink zijn gestegen maar ik ging voor de lol eens kijken wat de 10 jaars NHG is. Meer dan ik in 2014 betaalde?! Nu ben ik er helemaal van overtuigd dat ik voor altijd gehuurd moet blijven wonen als chronische vrijgezel (of ik moet ooit echt flink meer gaan verdienen)
Huh nhg is toch een vast percentage over het bedrag van een huis? En ook nog eens belastingaftrekbaar. Of ben ik nu helemaal in de war?
Ze bedoelt de rente voor een hypotheek met tien jaar vast én nhg
Oh zit daar verschil in? Didnt know. Dan niks gezegdđ
Met nhg is je hypotheekrente lager dan zonder omdat het risico kleiner is. Maar die rente (en alle rentes) is de afgelopen maanden enorm toegenomen
Ja ik begreep het! Thanks voor de uitleg.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar misschien niet goed gezocht: ik herinner me dat hier ooit een hypotheekadviseur is genoemd, gespecialiseerd in zzpâers, waar iemand hier goede ervaringen mee had. Hebben jullie een idee of misschien tips? We hebben binnenkort al een gesprek bij Van Bruggen Adviesgroep, maar ik vind het wel fijn om ons wat meer te oriĂ«nteren. (man vast contract, ik zzp + studieschuld)
Misschien is het handig om een regio aan te geven?
Ons huis komt elk moment op Funda. Zo gek en vooral heel spannend!
Hoop zo dat iemand het wil hebbenâŠ
Denk dat je voor dat laatste nu niet bang hoeft te zijn
Succes! Hopelijk krijg je er een mooi bedrag voor.
Ja bijzonder he, proberen je eigen huis te zien door de ogen van een ander, waar zal men op letten. Maar bovenal wat vind een ander belangrijk of mooi.
Herkenbaar de spanning hoor, komt vast goed ![]()
Per maand?! Jemig wie kan dat betalen ![]()
Ik vind het echt zoân gek idee dat we na de zomer gewoon nog maar 1,5 maand hebben en dan naar onze nieuwe woning gaan. Zoveel zin in el maar ook heel spannend ![]()
Ik had hele goeie ervaring met m/v works. Ik weet alleen niet of ze gewone zzpâers aannemen omdat ze gespecialiseerd zijn in sport en entertainment wereld. Maar zo wel dan echt aanrader!
900 euro per maand? Ik hoop toch echt dat die voorspellingen niet uitkomen, niet te betalen inderdaad.
Ja het zal dan helaas wel echt die richting op gaan.
We hebben nu de fotograaf gepland om fotoâs voor funda te komen maken, maar ik krijg er zoân stress van. De lijst met dingen die we moeten doen/opruimen is zoo lang. Hoeveel tijd zijn jullie daar mee kwijt geweest? We zijn de 2 weekenden van te voren namelijk niet thuis en elke avond staat er wat op de planning, dus ik denk dat we het niet gaan redden en maar een andere afspraak moeten maken.
Oh ja we zijn wel al weken van tevoren begonnen: oude spullen naar het Grofvuil brengen, spullen laten ophalen door de kringloop. Hier en daar verven.
De tuinen op en top.
Je kunt dit niet maar een weekje van tevoren nog ff moeten doen. Nu hadden we ook erg veel spullen.
Maar inderdaad stress!
Ik heb veel gegoogeld over je huis âbezichtiging klaarâ maken, dan kom je ook altijd wel tips tegen.
Ook tips over het âfoto klaarâ maken.