Thanks @Bouwnummerzoveel, @simsalabim, @fullmoon en @Sia. We hebben de afgelopen weken al wel veel spullen uitgezocht, dus zijn al regelmatig naar de kringloop/stort gereden. Dat hoeft gelukkig niet meer.
Maar alle persoonlijke spullen moeten weg (dat is op zich niet zoveel werk en kan ik idd in de bergruimte/kasten proppen), maar we moeten ook alles goed schoonmaken, ramen wassen, tuin netjes maken (vooral onkruid weghalen uit het paadje naast ons huis, de tuin ziet er op zich oke uit, alleen even grasmaaien en alles langs lopen). Maar het zijn van die kleine dingen zoals stofdraden/spinnenwebben weghalen uit de overkapping, keukenapparatuur weghalen etc. waar ik tegenop zie.
Afspraak staat nu voor 1e week augustus, maar komende 2 weekenden zijn we niet thuis (beide keren lang weekend weg) en volgende week hebben we elke avond plannen waardoor ik denk “wanneer moeten we dit allemaal doen dan??”. We hebben op zich nog even voordat het op funda komt, dus ik denk dat ik het maar een week ga verzetten zodat we iig een weekend hebben om het meeste werk te doen, dan kunnen we de dag van te voren nog even de laatste dingen doen ivm de hond.