Fijn dat jullie dan nu alvast wat makelaars over de vloer laten komen, dan heb je iig een realistisch beeld wat je voor je appartement zou kunnen krijgen! Wel extra spannend als je dan ook nog een totaal andere plek zou verhuizen, maar misschien dat het straks al beter voelt als je een nieuw huis gevonden hebt.
Wij zijn een paar jaar geleden verhuisd van een appartement in de stad naar een huis in een dorp 30min verderop. Het appartement was mijn eerste eigen plekje, daar woonde ik toen ik mn man leerde kennen en daar zijn gewoon veel dingen gebeurd. Ik stond helemaal achter de verhuizing, want ik was ook echt toe aan meer rust en ruimte maar ik vond het zo gek om weg te gaan! Ik had de bezichtigingen zelf gedaan en dan merk je ook hoe enthousiast iedereen reageerde. Heb er wel een traantje om gelaten toen ik voor het laatst de deur dicht trok, maar uiteindelijk super blij met de verhuizing geweest. Nu 3 jaar later hebben we wel weer een verhuizing op de planning, dus dit huis was wel een soort tussenstation maar dat was ook nodig om er achter te komen wat we echt willen (nog meer rust
).