Gelukkig is onkruid tussen planten een stuk makkelijker te verwijderen dan onkruid tussen tegels 
En gewoon los laten dat het met een volledig onkruidvrij moet zijn. Wij hebben ongeveer 2000m2 grond en het priveperce (en dus omheinde deel met tuin) is ongeveer 750m2, de rest is loods & inrit. Nou die inrit vind ik echt een crime. Mag van mn man niet zoân machientje ervoor kopen (wat @FrauHelga geloof ik hier ooit tipte) en gezien het zijn klanten zijn die eroverheen rijden is het dus zijn pakkie-aan
de tuin is een stuk beter bij te houden, een goede bodembedekker die groen blijft scheelt ook veel qua wat er groeit. Hebben aan de zijkant van het huis een hoop planten weg gehaald, want prikplanten (en kinderen) en wilden daar moestuin maken (is de gunstigste ligging daarvoor) en dat is er maar een klein stukje van gekomen omdat ik nu fysiek wat minder kan en inmiddels is het daar weer heel erg groen⌠Met onkruid
. Maar voordeel is wel dat je het daar echt zo weg hebt, ik kan het nu alleen zelf niet helaas (maar ach kijken er toch niet tegen aan want geen ramen op dat stuk).
Ik deed toen ik nog wel wat mobieler was vaak ook gewoon als de kinderen in de tuin aan het spelen waren een klein stukje onkruid weghalen. Las ooit bij iemand op IG de tip een emmer per dag en dat is wel een goede. Onze kinderen zijn graag en veel buiten, dus dan is het ook zo gedaan. En inmiddels wil de oudste meehelpen dus die heeft nu een eigen setje met handschoenen en een schepje enzo.
Mijn man heeft bijna vakantie en dan gaat hij eindelijk de ren afmaken, het kippenhok staat er al sinds begin juli haha. En dan gaan we (of naja hij) ook nog allemaal paadjes door de tuin maken, naar het kippenhok toe, om de ren, via de andere kant een paadje etc. Vond dat als kind altijd zo geweldig dat we bij opa en oma via allerlei paadjes door de tuin konden lopen.
Echt heerlijk zoân grote tuin straks! Wij hebben absoluut niet te klagen maar als ik dit zo lees denk ik oooh dat zou ik ook willen.
Edit; oh klinkt nu heel dramatisch met niet meer zo mobiel enzo, maar is tijdelijk