Ohhh precies dat! Het eerste huis waar we gingen samenwonen, sowieso gewoon ons eerste koophuis, ons zoontje zān eerste 1,5 jaar hier mogen beleven, heel veel andere leuke en minder leuke momentenā¦. Weet nu al dat ik ga huilen haha 
Maar het is ook goed zo, want we willen hier graag weg. Zitten hier compleet ingebouwd voor, achter, links en rechts en gaan straks zoveel vrijer wonen.
@Bouwnummerzoveel Dat lijkt mij ook. De makelaar had het hogere bod nog gevraagd/voorgesteld om het financiƫle voorbehoud te laten vallen. Maar dat wilde hij niet want dan zou hij nachtenlang gaan wakker liggen, zei hij. Dus ben nu toch wel blij dat we daar niet voor gegaan zijn. Anders zouden wij straks nachtenlang gaan wakker liggen.
Ik wacht netjes de bedenktijd af en hoop dan ook in de gloria te zijn haha!
@VanderWoodsen Balen voor je zusje! Maar voor haar komt er ook wat. Alleen je geduld wordt zo op de proef gesteld hĆØ?
Ik ben heel blij dat wij het aan starters hebben kunnen verkopen. Ik weet niet, toch een extra soort gunfactor ofzo omdat de woningmarkt nu zo bizar is, vooral voor starters! En omdat het ook ons eerste huis was (is).
Toch blijf ik het echt een bizar bedrag vinden voor starters om even op te moeten hoesten, maar goed.
edit: hopelijk gƔƔn verkopen aan starters