Ik heb even een objectief perspectief nodig haha. Wij hebben eind januari ons huis gekocht en zijn er een week later met de bouwtechnische keuring toen voor het laatst geweest. Verder niet heel interessant allemaal, maar volgende week vrijdag krijgen we iig de sleutel.
De eigenaar zei toen we hem voor het laatst zagen nog van als we iets op wilden meten en daarvoor een keer langs wilden komen dat we dan even een berichtje moeten sturen.
Nou goed we hebben eind mei dus een berichtje gestuurd of wij een keer de ramen mochten opmeten voor de raambekleding die we willen of als hij het liever zelf wilde meten dat we dat ook goed vinden (hij is aannemer dus wel nauwkeurig waarschijnlijk). Hij reageerde sowieso steeds al heel slecht op berichten en na een week kregen we een berichtje dat hij dat allebei liever niet had, omdat hij druk was etc.
Omdat ik het eigenlijk niet chill vind dat er in het begin niks voor de ramen hangt en we er ook al na een week intrekken hebben we gevraagd of we de huidige raambekleding dan misschien konden overnemen, omdat we dus zelf nog niks kunnen kopen voordat we de sleutel hebben. Na een aantal dagen berichtje terug gekregen dat dat helemaal prima was. We hebben toen gelijk gereageerd met de vraag wat hij er voor wil hebben. We hebben daarop dus helemaal geen reactie meer gehad (2,5 maand geleden bijna dus).
Nu krijgen we dus net een berichtje van hem dat we de gordijnen wel mogen overnemen voor 300 euro. Zijn geen hele nette gordijnen meer ook. Pff aan de ene kant denk ik logisch dat ze er wat voor willen hebben en aan de andere kant denk ik toch wel weer een extra uitgave voor iets wat je gaat vervangen. Het irriteert mij denk ik vooral dat wij ons steeds heel flexibel en coulant opstellen naar hun toe en hij nu na zo’n tijd lekker last minute hier nog mee komt.
Wat zouden jullie doen? Ik kan gewoon ff niet meer helder nadenken met alle stress en hitte haha
Edit: sorry voor dit lange epistel