Ik ga voor jullie duimen
Spannend! Ik duim voor jullie.
Spannend zeg Hopelijk wordt het wat! Houd ons op de hoogte hoe het verder gaat haha.
–
Bij ons is de hypotheek rond, binnen één week dus het kan ook in de vakantietijd snel gaan. Dit weekend mogen we met onze aannemer het huis doorlopen, echt zin in want we hebben het maar een keer gezien. In nov krijgen we de sleutel en kan de verbouwing beginnen
Wat goed! Zijn de verkopers hier nu al definitief mee akkoord?
Hoppaaa! Wat super fijn zo snel!
We lezen de uiteindelijke uitkomst hier nog wel!
Ons koopcontract is gister ook getekend door de kopers. Dus nu zijn de 3 dagen bedenktijd ingegaan. Heb er heel veel vertrouwen in, maar toch ook even spannend.
Zaterdag sushi om ‘t te vieren hopelijk!
gaat snel joh!
Maar hoe werkt dat dan? Want servicekosten moeten jaarlijks worden afgerekend obv de echte kosten dus tenzij het zo’n luxe complex met huismeester, deelauto’s en een fitnessruimte is (en dat lijkt me niet) kun je €400 per maand aan servicekosten niet droog houden toch? En ook al is het wel een complex met veel luxe, kom je alsnog niet aan €400 pm denk ik. Dan moet je als huurder alsnog dat te veel betaalde geld terugkrijgen.
Spannend! Hopelijk zijn de gasprijzen in maart ook normaler
Whoaaaa gefeliciteerd!! Wat vet
Yeeeess, gefeliciteerd
Gefeliciteerd!! En wat spannend inderdaad ook dat het gelijk je lange termijn perspectief verandert qua evt terug naar Nederland.
Je bent ook gek als je van Scandinavië naar Nederland verhuist he
Gefeli!
Wat een topnieuws! Gefeliciteerd!
Yesss zo leuk! Gefeliciteerd!
Ja misschien hangt het van de definitie van servicekosten af, maar ik denk at die niet per se vastligt? Dus voor bepaalde kosten heb je wel gelijk, maar bij bepaalde bijkomende kosten ligt het niet vast hoeveel het kost. Even twee voorbeelden:
Het gaat dan dus niet zozeer om elektra gemeenschappelijke ruimtes en huismeesterkosten maar meer om dingen als bergingen en andere kosten die verplicht zijn maar niet meetellen voor de liberalisatiegrens. Ik weet niet zeker of ze dit soort kosten ook bedoelden in het artikel maar dit is mijn eigen observatie!
En gefeliciteerd @Ovenschaal!!
Tellen wij ook als vrienden en familie? Asking for… a friend…
Volgende FF meeting met tentjes in jouw achtertuin dan!
Wat geweldig!! Gefeliciteerd
Dit is een risky onderneming voor de verhuurder, want veel Vve kosten hangen samen met het onderhoud aan het pand en niet met het gebruik van de woning. Dat gedeelte van de VvE kosten mag een verhuurder niet doorbelasten.
Als je ook de huur van een berging of garage verplicht stelt en de Huurcommissie of rechter vaststelt dat die huurovereenkomsten zodanig met elkaar verbonden zijn dat sprake is van verhuur van woning met berging/garage (is afhankelijk van de situatie), dan zou het er maar zo op kunnen uitdraaien dat de huurprijs voor alles samen wordt teruggedraaid naar een prijs onder de huurliberalisatiegrens als het puntenaantal van de woning daar niet bovenuit komt.
Zo leuk voor jullie! Gefeliciteerd!