Als je toevallig in Utrecht woont dan kan je mij eventueel wel een dm sturen want er zijn nog jongerenwoningen beschikbaar in een gasvrij nieuwbouwproject en daar is de wachtlijst helemaal uitgeput of echt heel kort nu. Dus nog wel een oké kans dat je er met een mailtje naar de woningcorporatie in zou kunnen trekken. Je zou in ieder geval niet de enige zijn die op die manier achteraf alsnog een woning heeft toegewezen geregen of op de wachtlijst geplaatst is.
Het gaat om middenhuur en de bijbehorende inkomensgrenzen
Even aangepast voordat ik allemaal berichten krijg van mensen over sociale huur. Sorry was even een slaaptekortfoutje van mijn kant