Wij hadden voor zelfde soort zoekgebied een aankoopmakelaar en ze is elke cent waard geweest. Zonder haar hadden we veel meer betaald voor het huis, ook met sites waarop je kan ‘zien’ wat een redelijk bedrag is, wij hebben op de vraagprijs gekocht terwijl alles hier voor minstens een halve ton meer weg ging. En we hebben het mede gekregen omdat zij en de verkopend makelaar elkaar uiteindelijk iets gunden. Heel kut dat het zo werkt, maar hadden wel in no time een huis. Als het dit huis niet geworden was, stonden er al bezichtigingen op de agenda bij twee andere huizen die nog niet op funda stonden.
Vond het zelf daarnaast fijn dat heel veel voor ons geregeld werd, taxateur, bouwkundige keuring, alles doorgeven aan de notaris, alles tegenlezen etc. Had 't zelf niet willen doen maar kan natuurlijk prima.