Ik heb 2 afhakers gehad dus niet echt het ideale antwoord denk ik.
Bij koper 1 duurde het 1,5 week en toen hadden ze de personalia voor het contract nog steeds niet gestuurd. Toen kwamen we erachter dat ze hun bod op een ander huis aan het afwachten waren…
Bij koper 2 kreeg ik meteen de personalia opgestuurd vanwege het akkefietje met koper 1 maar tekenen duurde nog 1,5 week en heeft uiteindelijk gebruik gemaakt van bedenktijd omdat ze er niet meer van sliep
Bij onze uiteindelijke koper was binnen 1,5 week alles rond wat heel fijn was.