Lijkt me wel, als je daar afspraken over hebt gemaakt in het koopcontract kun je daar van op aan. Contact opnemen met jullie makelaar!
Ja, baal er echt van dat we het vrijdag niet gezien hebben. Moet ff terug zoeken wat er precies in het koopcontract over stond.
Ik zou het sowieso voorleggen aan de makelaar, ook als het niet in het contract staat. Die heeft het beste zicht op wat er mogelijk zou kunnen zijn
Wel echt kut zeg ![]()
Ja, echt balen. Ze hadden dan weer wel heel lief andere dingen achter gelaten die we goed kunnen gebruiken, maar die kasten die er nu staan zijn echt een stuk minder mooi. Zal er morgen nog ff een foto van toevoegen, dan kunnen jullie allemaal mee balen van het verschil.
We hebben net even de Lijst van Zaken in Move nagelezen en daar staat letterlijk: kasten inloopkast op de ouderslaapkamer met deuren.
Kan niet missen dus en er staat ook echt nog eens bij dat het ‘met deuren’ opgeleverd moest worden.
@Shaaar het gaat dus 100% over deze kamer en het zijn echt compleet andere kasten, er passen niet eens deuren in bijvoorbeeld.
Garant staan is sowieso al lang niet meer echt een ding/mogelijk. Dus dat scheelt
.
Maar ik zou denk ik nog een tijdje doorsparen en wachten wat de markt doet. Wellicht maak je ook nog stappen bij je werk en is er over 2 jaar wat meer mogelijk? Huren is in principe ook niks mis mee he. Een hypotheek met deze rente zonder spaarruimte, en dan ook nog in een opknapper zou ik als eenverdiener niet prettig vinden (voor mezelf).
Dan zou ik heel goed de foto’s van funda opslaan (voor ze weg zijn) foto’s maken van wat er nu staat en je meteen melden bij de verkopend makelaar!
Ik zou het spelen via je aankoopmakelaar. Die is ingehuurd door jullie, die kent jullie en die weet van hoe of wat van jullie kant
Verder eens!!
Een klein tuintje mis ik zelf ook wel. Maar joh straks is je dochter oud zat om buiten ergens te gaan spelen, heeft zij die tuin al niet meer nodig
.
@Ginger we hebben het huis zonder aankoopmakelaar gekocht, dus dat kan helaas niet. Morgen meteen de verkoopmakelaar bellen in elk geval.
Heb alle foto’s van Funda al opgeslagen dus die hebben we in elk geval.
Ahh dan via de verkoopmakelaar indd
Ja, helaas wel dus dat is wel zuur. Ben ook wel benieuwd, het is gewoon een beetje aso ook om dan zo om te gaan wisselen.
En niet vergeten dat de verkopend makelaar de belangen van zijn verkoper behartigt. Misschien dat je ook nog even het juridisch loket kan bellen?
Als je puur kijkt naar de koop zou je kunnen zeggen dat het wanprestatie is want de verkoper is niet volledig de overeenkomst nagekomen, die kast was onderdeel van de overeenkomst maar ontbreekt. Maar ik weet niet wat het tekenen bij de notaris voor gevolgen heeft daarvoor.
Wat staat er over feitelijke levering in je akte? Wordt er geleverd naar de situatie bij het tot stand komen van de koopovereenkomst? Of staat er per heden?
Pfoe wat een geld hè!
Wij gaan 28m2 uitbouwen voor 51k. Geen heipalen trouwens, weet niet of dat het duurder maakt. Maar het zal ook wel per regio verschillen.
Wij hebben laatst een mega verbouwing gedaan met uitbouw. Toen was volgens de architect de stelregel €1800 per m3 voor een uitbouw (inclusief afwerking). Dat klopte wel aardig met de offerte die we kregen
Oja, het juridisch loket is ook wel een goede nog. We hebben toevallig de verkoopmakelaar van ons nieuwe huis ook al
verkoopmakelaar van ons oude huis en die koop moet nog afgewikkeld worden dus we hebben nog wel met elkaar te maken, hoop dat dat iets scheelt in hoeveel hij nog voor ons wil doen. Met de oude bewoners heeft ie niks meer te maken; de koop is al afgerond, maar met ons heeft ie nog van doen ivm ons oude huis…
Koopcontract moet ik morgen ook nog even goed nalezen.
Het gaat me al niet eens meer echt om die kasten zelf (al staat er nu wel echt iets lelijkers voor in de plaats) maar voel me gewoon opgelicht. Zeker omdat er ook heel expliciet ‘met deuren’ bij staat pff.
paalfundering is inderdaad duurder, en afhankelijk van de regioe (anderige bodem)
Onze hypotheek voor de volgende woning is rond, nu pas begin ik te geloven dat we gaan verhuizen. De fundafotograaf voor het appartement van mn vriend is langsgeweest. Niet erg echt ontevreden met de foto’s, maar echt blij ben ik er ook niet mee. Hoe waren bij jullie de fotograaf? Diegene die bij mij was, zei nauwelijks iets, dus ook geen tips ofzo. Plus: ik hoorde een harde tik toen ik even buiten moest wachten, vanuit de badkamer. 's Avonds bleek de bedrading van een spotje in de badkamer niet meer aan te sluiten. Ik kan niet 100% aanwijzen dat het door hem komt, maar vind het wel te toevallig.
Verder word ik gek van alle mensen die zeggen: " nou, je weet dat de huizenprijzen nu dalen, heel veel succes daarmee". Joh, daar denk ik zelf ook al meerdere keren per dag aan hoor!
Als je niet tevreden bent zeker iets van zeggen, je betaalt hier voor
Wij waren wel tevreden. Kregen vooraf ook informatie folder met tips.
Dag zelf haalde ze ook ea nog weg of verzette ze even voor de foto’s .
Ik zou er wel wat van zeggen als je niet tevreden bent.