Garant staan is sowieso al lang niet meer echt een ding/mogelijk. Dus dat scheelt
.
Maar ik zou denk ik nog een tijdje doorsparen en wachten wat de markt doet. Wellicht maak je ook nog stappen bij je werk en is er over 2 jaar wat meer mogelijk? Huren is in principe ook niks mis mee he. Een hypotheek met deze rente zonder spaarruimte, en dan ook nog in een opknapper zou ik als eenverdiener niet prettig vinden (voor mezelf).
