wow wat fijn! Wat voor soort huis verkopen jullie?
Oh heerlijk dat gevoel hè? Je huis weer terug hebben na de bezichtigingen.
Straks als de extra bezichtigen geweest zijn ben je extra blij denk ik!
Fijn dat ‘t bij jullie ook goed loopt!
Hahaha ja hoog segment inderdaad en dan nemen ze de deuren blijkbaar mee nou ben benieuwd wat ze tegen de makelaar gaan zeggen. Zei nog tegen m’n vriend stel je voor dat ze dus die deuren weer terug moeten komen brengen, dan schaam je je ook dood toch.
@Sia suggesties voor mooie deuren?
Ik heb de flisberget in een lichte taupe kleur
Ja, super fijn!! We zijn net akkoord gegaan met een bod, net iets boven de vraagprijs dus we zijn helemaal blij
@Drosera ik werd ook heel zenuwachtig van alle (negatieve) berichten de laatste tijd, iedereen vond ook wat van onze vraagprijs, maar uiteindelijk heeft het goed uitgepakt! Volgend jaar is de grens voor vrijstelling overdrachtsbelasting ook hoger dus dat biedt misschien ook nog wel kansen.
@Roguee ik had een reactie geplaatst maar vanwege herkenbaarheid weer verwijderd. DM maar even als je nog meer info wilt!
Yeeeyyyy! Gefeliciteerd!! Fijn om te horen nu eerst even (een beetje) druk van de ketel;
Thanks! Super goed nieuws idd. En we hebben vandaag voorzichtig gepolst bij de aannemer of ze al iets over de oplevering kunnen zeggen en die is al eerder dan gepland! Ineens voel ik ook een soort van haast haha, shit het wordt toch echt maart en we moeten nog zoveel regelen !!
Hoe gaat het bij jullie?
Ja heerlijk he!
Wat fijn dat jullie oplevering wellicht nog eerder is!
Wij krijgen morgen de sleutel
Genieten jullie ervan hoor! Nu kun je nog meer genieten van jullie nieuwe huis in wording
Ik heb de Reinsvoll in grijsgroen
Nee
Via Funda huren pagina lukte het mij in Leeuwarden en Groningen in één keer. Beide zijn huizen van een grotere makelaar.
Holland2stay zou kunnen als er iets beschikbaar is.
Morgen hebben we weer een huisbezichtiging. Ik hoop zo dat dit het is en het zoeken en bieden zonder succes over is na 2.5 jaar.
Ik duim voor je, hopelijk wordt het wat! Hier weer een paar teleurstellingen achter de rug. Momenteel ook niks op de planning om te bezichtigen, er komt amper wat interessants online binnen ons budget. Ik word er stilaan moedeloos van
Het appartement van mn vriend staat nu al eventjes te koop, de meest enthousiaste reactie is van een belegger. Hopelijk komen er nog andere kijkers, want ik wil niet indirect meehelpen aan het verkloten van de markt voor starters. Maar ja, als er maar één bod zou komen, hebben we weinig opties.
Nope. Ingesteld op beetje kluswoning maar was erger dan we konden zien op de foto’s en dan past het niet meer in budget na opnieuw berekenen. Helaas.
Is er al getekend? Bij ons gebeurde hetzelfde alleen is dit kenbaar gemaakt voor tekenen en opgenomen in de koopakte.
Zou het onderling regelen en als het rond is even een heads up aan de makelaar geven.
Ik zou denken dat ze het nu met behoorlijke winst kunnen verkopen t.o.v. hun eigen aankoopprijs dat dateert van voor corona. Een familielid heeft in 2019 een nieuwbouwwoning gekocht en dat is nu echt minstens 150.000 euro meer waard. Zelfs als je de kosten van het nog moeten aankleden van de woning na oplevering mee zou rekenen.
Maarja dat is NL natuurlijk en niet DK.
Zijn er misschien andere bouwplannen in die buurt? Iets wat het woongenot gaat bederven?
Of zat er een anti-speculatie beding op wat nu afloopt? Dat ze het nu pas mogen verkopen en dat ook massaal doen
Ik denk dat aflopende vaste rentes zeker ook een rol kunnen spelen. Ik heb hier in de media ook al een paar keer verhalen gezien van mensen die nu moeten verkopen omdat ze met de stijgende rentes hun huis niet meer kunnen betalen. Wat ik persoonlijk echt heel raar vind, zo ontzettend hoog is de rente nu nog niet eens historisch gezien. Ik neem toch aan dat ze in hun berekeningen voor de koop ook wel gekeken hebben of ze het huis ook met een hogere rente nog kunnen betalen, je kunt er niet vanuit gaan dat het voor eeuwig rond de 1% blijft hangen