Ik weet het. Maar alleen zo kreeg ik een intentie verklaring
Hier zat ik inderdaad ook nog aan te denken, bedankt voor de tip
Ik vind dat je als werkgever ook zorg dient te dragen voor de mensen die voor je werken. Spijtig te lezen dat je voor zulke -relatief eenvoudige zaken- geen medewerking krijgt. Het is al zo lastig om een huis te kunnen lopen (financieel, huizentekort).
Wat een onzin ook dat je een intentieverklaring die niet eens bindend is wel ineens voldoende is voor een hypotheekverstrekker.
Andersom heb ik een werkgever ook wel eens horen zeggen: ik weet oprecht niet of we die intentie hebben, en wil je beschermen tegen het aan gaan van grote financiĆ«le āgevolgenā, die je zonder een (vast) contract bij ons (misschien tijdelijk) niet kan betalen.
Maar vooral eens met @George : het zegt dus geen fuck. Waarom is het dan zoveel waard
Ik reageerde net per ongeluk op @sofetch, ik hoop dat het zo goed gaat.
Veel geldverstrekkers werken ook met de inkomensbepaling loondienst. Dat is obv je arbeidsverleden van het UWV verzekeringsbericht icm je recente loonstrook en vervangt een werkgeversverklaring! Je kan op de website van de inkomensbepaling loondienst makkelijk zelf checken welk inkomen er voor jou uitrolt door je UWV verzekeringsbericht te uploaden in hun rekentool.
Oke ik heb vandaag voor het eerst een woning bezichtigd, een beetje om te kijken wat je krijgt voor mn budget. Toen ik belde voor een afspraak kon ik nog kiezen wanneer ik wilde komen terwijl hij al een dag of 2 op funda stond, dus volgens mij is de markt idd echt wel afgekoeld.
Eenmaal bij de bezichtiging was er nog een andere jongen die iemand had meegenomen die direct als een gek op alle muren ging kloppen en direct allemaal plannen ging maken over welke muren eruit moesten enzo. Best intimiderend als noobs. Mn pa was mee en die had allemaal (overigens hele Google bare ) vragen opgeschreven voor de makelaar die de enthousiaste muur klopper vervolgens ging beantwoorden lol
Nou een hele beleving deze 1e bezichtiging maar er moet heel veel gebeuren en dat maakt het juist boven mijn budget. Oh en mn pa leeft nog in de veronderstelling dat je een mooie nieuwe badkamer en keuken kan laten plaatsen voor 30k maar volgens mij zijn dat prijzen van hun eigen verbouwing destijds.
Nee die kwamen op dezelfde tijd als dat ik de afspraak had
Dat budget voor keuken en badkamer zou best eens kunnen kloppen hoor! Wij hebben onlangs een nieuwe keuken en badkamer uitgezocht ivm nieuwbouwwoning, en beide kwamen neer op 13k
Maar dat is onwijs afhankelijk van wat je precies wilt en laat doen, dus dit zegt niet zoveel
Was die badkamer inc zetten? Want wij schrokken ons echt dood voor zetprijs.
Per stuk denk ik ?
En dan is bij nieuwbouw dus geen sloop, geen aansluitingen (want die komen direct goed dus je hoeft niks om te leggen), vaak geen cementdekvloer (want dat zit er standaard in, dus zit niet in je badkamer offerte)⦠en geen andere meterkast aansluitingen als je Bijv van 1 oven naar inductie+oven+magnetron ofzo gaat.
Dit ligt denk ik helemaal aan wat je wil; wij hebben nu offertes voor onze keuken en die zijn allemaal veel hoger dan 13k.
Daar heb je gelijk in, ik bedoel meer dat het niet onmogelijk is!
@JustinBieber ja badkamer incl montage, maar we schrokken ook van de verhouding materiaal en installatie kosten
@Fishing ja per stuk Verder heb je deels gelijk, keuken zit niet bij het project ingesloten dus daar komen kosten voor omleggen van leidingwerk nog wel bij, maar geen sloopkosten inderdaad
Ik bedoel meer te zeggen dat als je een bepaald budget hebt het best eens voor dat bedrag zou kunnen. Of ik heb gewoon niet zon dure smaak
Ja ik ging met name af op prijzen die 2 vrienden noemden maar wellicht hebben die gewoon een dure smaak dat kan natuurlijk!
Mag ik vragen waar jullie keuken van is? Mogelijk nog een optie voor ons. Zelfs onze Ikea offerte (echt verruit het goedkoopste in vergelijking met 3 offertes van andere keukenzaken) kwam uit op bijna 17k.
Van de kvik!
Oke bedankt, ga ik daar ook nog even kijken!
Nee dat denk (en hoop) ik ook. Mān vriend en ik nemen een relatief goedkope en vrij simpele badkamer en keuken en dat gaat denk ik echt geen 30k bij elkaar kosten.
Dankjewel voor de tip! Helaas is mijn loon dan niet toereikendā¦