Wij hebben nu een hele flexe keuken gekocht bij DB Keukens. Ca 14.500K incl montage, apparaten en al het spul is van Duitse makelij (wij hebben voor hun eigen merk producten gekozen dus zitten wel in goedkoopste range die zij bieden, is verder prima kwaliteit maar minder keuze mogelijkheden).
Ze bieden veel service (bijv 1e adviesgesprek van 3 uur is gratis als je toch afziet van koop, je mag staaltjes tijdelijk mee naar huis nemen etc.) en garantie
Je kunt niet onderhandelen bij ze omdat ze bulkinkoop in Dl doen en daardoor (zeggen ze zelf) al goedkoopst zijn tov andere keukenboeren.
De keuken moet nog geplaatst worden en alles, maar wij zijn wel blij met deze prijs en de service.
Familie van ons heeft recent ook keukens bij hen gekocht en zijn heel tevreden over levering, montage en kwaliteit.
Het is verder een heel degelijk (christelijk) bedrijf met degelijke nette mensen, dus verwacht niet al teveel hippigheid.
Oja, ze ging tijdens ons adviesgesprek wel éérst alles met potlood+lineaal op papier uitwerken en daarna pas op de pc. Toen ik vroeg waarom dat was zei ze dat het bedrijf het belangrijk vond ‘het stukje ambacht te laten zien’. Nouja, dat vind ik zelf toch iets minder belangrijk als het betekent dat ik 20/30 min tegen een tekenend iemand aan zit te kijken in mn spaarzame vrije tijd. Het intekenen in het digitale programma duurde ook mega lang.
Maar verder super tevreden en dikke tip dus!