Huizen/woningmarkttopic #4

Weet iemand hoelang het duurt voordat het biedingslogboek zichtbaar is bij Move.nl, wat is jullie ervaring? Ik las dat het na afloop van bedenktijd en/of ontbindende voorwaarden. De bedenktijd is al ruim voorbij maar als het gaat om ontbindende voorwaarden, dan het zeker wel langer duren. Ben veel te nieuwsgierig :laughing:

Als het huis op verkocht staat op Funda

3 likes

Thanks! Hij staat nog op verkocht onder voorbehoud dus dan wacht ik nog even af haha!

Meestal wel 6 tot 8 weken bij de huizen waar ik op heb geboden

Ja zoals hierboven gezegd na 6-8 weken. Ik heb toevallig deze week een bericht gestuurd naar een makelaar omdat het wel heel lang duurde en toen werd het meteen online geplaatst. Was verder geen spannend logboek dus had waarschijnlijk gewoon geen prioriteit. In sommige gevallen als het heel lang duurt kan het dus helpen om even een reminder te sturen.

Stress was echt voor niets, want ik heb al een bindende offerte binnen. Zo blij!!

9 likes

Ohh wat lekker zo voor het weekend! Ik zit hier nu ook op te wachten, eind vorige week zijn alle stukken aangeleverd. Vind het zo spannend!

Het voelt ook nog helemaal niet zo echt en feestelijk allemaal! Denk dat dat komt als we de bindende offerte hebben.

1 like

Ja, komt goed! Ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal kan geloven haha, denk dat als ik echt de sleutel krijg dat het dan echt voelt.

Of ze snel een bod accepteren ligt ook aan de mensen. De mensen van wie wij kochten hadden veel kinderen en veel honden en wilden niet nog een ronde bezichtigingen en moeten opruimen en uit het huis. De vraagprijs was gewoon wat ze wilden hebben ivm aanschaf nieuwe woning.
De makelaar luistert ook naar de wensen van de klant natuurlijk. Als ze hadden gezegd ja onderste uit de kan, haal alles eruit wat erin zit we willen zo veel mogelijk overwaarde!
Was het anders gelopen.

1 like