Huizen/woningmarkttopic #4

No cure no pay. Gelukkig. We moeten alleen de kosten voor de foto’s en de Funda plaatsing betalen als we niet met deze makelaar verder gaan.

En die kun je meenemen, of zijn die ook matig?

De foto’s zijn matig. We hebben een heel mooi verdiept balkon en dat staat er bv niet echt goed op. Dat merkte de makelaar die ik vandaag sprak ook op: oh jullie hebben een kleiner balkon/ niet zo groot als de buren. Uhm jawel maar dat zie je dus niet goed op de foto’s. Dus ik zou dan sowieso nieuwe foto’s laten maken.

Maar pfff ik heb echt geen zin om dit hele traject weer opnieuw te moeten starten. Wat een gedoe zeg.

Echt heel triest maar ik word er dus ook een beetje verdrietig van en heb er vandaag ook even om gehuild. Ik heb hier 10+ jaar met zoveel plezier gewoond en nu voelt de afronding van deze periode zo rommelig.

9 likes

Klinkt wel als de beste keuze want wat een lamlul zeg zo te horen.

Toen mijn moeder haar huis verkocht waar ze 40 jaar had gewoond had ze ook een makelaar die het af raffelde. Ze heeft toen gekozen voor een nieuwe makelaar en dat was een hele stressvolle beslissing. Maar achteraf was ze zo blij, mooie foto’s, goede prijs en het huis werd echt als een pareltje neergezet. Ja, even wat kosten bij deze beslissing, maar de goede verkoopprijs en de fijne samenwerking gaven zoveel rust dat het wel goed zou komen. Dat hoop ik ook voor jou!

10 likes

Aah dan snap ik je stress!

Ik heb hier eerder ook gepost over een passieve makelaar. Wij hebben (nav input hier) een gesprek gevoerd en toen is het echt positief veranderd.

Ik denk echt dat je, ondanks de onrustige markt, er in Adam meer dan 3 bezichtigingen uit kan halen. Dus ik zou je gevoel volgen en opnieuw beginnen (als dat je gevoel is)

Snap helemaal hoe stressvol dit voor je moet zijn. In een normale situatie is het al enorm onzeker, laat staan in jullie situatie.

4 likes