Wij hebben zojuist een woning bezichtigd en we willen wel graag een bod doen. Nu gaf de makelaar aan dat er deze week al een goed bod binnen gekomen was (kan verkoperspraatje zijn natuurlijk), en dat ze n.a.v. vandaag willen kijken of ze de woning op inschrijving via Move gaan doen a.s. maandag. Als er dus veel interesse is.
Is het dan raar dat wij morgen gewoon een bod per mail gaan sturen?
We gingen er heen om gewoon te kijken hoe het zou gaan. We huren nu en dit is het eerste huis dat wij samen bekijken (ik heb al eens een huis gehad, maar dat ging nog in de makkelijke tijd). En in principe was ik alleen enthousiast om hier te gaan kijken en mijn vriend helemaal niet. Die is dus compleet bijgedraaid tijdens de bezichtiging. Alleen balen, we zijn vergeten te vragen wanneer de huidige bewoners eruit willen. Op Funda staat dat het in overleg is. Voor mij wel belangrijk aangezien ik een nieuwe baan ga krijgen ergens in 2026 zonder vast contract. Maar volgens mij kunnen we nu dan wel alvast een hypotheek op mijn huidige vaste contract vastleggen voor een bepaalde tijd.