zal ik hier posten over onze verbouwplannen? of is dit meer voor huizen kopen? Anyway wij willen dus verbouwen maar ik twijfel een beetje over hoe ik aannemers moet mailen. is zoiets goed:
"Goedemiddag,
ik stuur u een mail omdat ik benieuwd ben naar de mogelijkheden voor ons huis.
Wij hebben een jaren '30 tussenwoning in woonplaats, die enigszins verouderd is.
We hebben nu twee slaapkamers en een grote badkamer. Ons idee is om er drie slaapkamers en een kleine badkamer van te maken en de zolder te verbouwen zodat dat ook een slaapkamer wordt. Hiervoor moet ook de trap naar zolder verplaatst worden.
In de bijlage heb ik een plattegrond van de huidige situatie gedaan en een plattegrond zoals wij het (ongeveer) willen hebben.
Graag hoor ik van u of dit een project is wat volgens u mogelijk is en hoe u dit zou aanpakken.
Met vriendelijke groet,
Yzile Elizy"
heb dit naar 1 bedrijf gestuurd en kreeg dit terug:
" Geachte,
Wij danken u voor uw aanvraag, maar helaas hebben wij op korte termijn geen tijd om dit op te pakken.
Met vriendelijke groet,"
Dan denk ik van hmm nou… ik weet dat aannemers wel druk zijn maar opzich vind ik dit wil heel kortaf. Heeft iemand hier ervaring mee en is dat een normale reactie? of is mijn mail heel suf ofzo dat ze me niet serieus nemen.